הזמרת אדל ממשיכה להוכיח כי היא אחת המוזיקאיות המשפיעות ביותר בעולם, לאחר ששכנעה את שירות הסטרימינג הפופולרי ספוטיפיי לשנות את ברירת המחדל של "ערבוב" בהשמעת אלבומים כדי לשמור על הסדר המקורי של השירים.

אדל השיקה ביום שישי את האלבום הרביעי שלה - "30" - אלבומה הראשון זה שש שנים, וגם הראשון שמשוחרר ישירות לשירותי הסטרימינג. נכון לאתמול הסינגלים של האלבום הובילו בטבלאות בספוטיפיי ובאייטונס.

אולם הזמרת הבריטית המצליחה לא הסתירה את חוסר שביעות רצונה מכך שהמשתמשים בספוטיפיי יכולים לערבב את סדר השירים ולשנות את הכוונה המקורית של היוצרים, ועל כן היא ביקשה לבטל את האפשרות ובשירות מיהרו להיענות. כעת, בעקבות השינוי, כפתור "פליי" הוא ברירת המחדל בהאזנה לאלבומים, אף שהגולשים עדיין יכולים לבחור בערבוב הסדר.

"זו הייתה הבקשה היחידה שהייתה לי בתעשייה שלנו, שמשתנה כל הזמן!", צייצה אדל בעקבות השינוי. "אנחנו לא יוצרים אלבומים עם כל כך הרבה דאגה ומחשבה לגבי סדר השירים בלי שום סיבה. האומנות שלנו מספרת סיפור וצריך לשמוע את הסיפורים שלנו כמו שהתכוונו. תודה לכם בספוטיפיי על שהקשבתם".

כריס מקובסקי, ראש מחלקת תקשורת המוזיקה בספוטיפיי, מסר: "אנחנו נלהבים להתחיל להכניס לשימוש את מאפיין הפרימיום החדש שלנו, אחרי שמזמן משתמשים ואומנים ביקשו שנהפוך את ה'פליי' לכפתור ברירת המחדל בכל האלבומים".