כוכב הפופ הלטיני מאלומה, אחד האמנים האהובים בישראל, יגיע שוב לארץ לקראת הופעה שתיערך בחודש אפריל בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. המופע, שייערך כחלק מסיבוב הופעות עולמי חדש שייפתח בקרואטיה, הוא מופע "360 מעלות" עם כל הלהיטים שילווה בלהקה, רקדנים, פירוטכניקה וכל האלמנטים שהפכו את מאלומה לכוכב ענק. 

זו תהיה הופעתו השלישית של מאלומה בארץ, לאחר שהופיע באוקטובר 2017 בלייב פארק ראשון לציון, ושוב ביוני 2018 בפארק הירקון. מכירת הכרטיסים למופע הייחודי החלה ומחיר כרטיס מתחיל ב-250 שקלים. 

מאלומה נולד בינואר 1994, תחת השם חואן לואיס לונדוניו אריאס בעיר מדיין שבקולומביה. הוא החל להקליט שירים בגיל 16 ואת אלבום הבכורה שלו, "Magia", הוציא ב-2012.

הוא פרץ ב- 2015 כשהוציא את האלבום "Pretty Boy, Dirty Boy", שהוביל לשיתופי פעולה מצלחים שלו עם אמנים. עד כה הוציא חמישה אלבומים, מכר מעל ל-18 מיליון עותקים מהאלבומים והסינגלים שלו והוא נחשב לאחד מהמוזיקאים הלטיניים המוכרים ביותר.

ההופעות של מאלומה ידועות כהופעות גדולות מהחיים בשל האופי המסיבתי שלהן ולא סתם הוא נחשב לאחד האמנים המבוקשים בתחום ההופעות החיות.  סיבוב ההופעות הקודם שלו 11:11 מכר מאות אלפי כרטיסים בכל העולם. 

נתוני ההצלחה שלו מרהיבים כמו גם שיריו שנמצאים בטופ 10 העולמי בכל שיר חדש שלו, זכיות בשלל פרסי מוזיקה, כולל הבילבורד הלטיני לשנת 2021 על הלהיט "Hawaii", זכיה בפרסי הMTV לשנת 2020, ומועמדויות לגראמי ולגראמי הלטיני, ולפרסי הבילבורד.