הפיינליסט האגדי של העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "כוכב נולד" חזר בסערה לחיינו מאחורי מסכת הגורילה ב"הזמר במסיכה" של קשת 12, ומאז מקבל חיבוק עצום בציבור, ואפילו מתקשה לקנות בננות בסופר. שי גבסו הגיע לראיון קצר אצל מעיין אדם בתוכנית החברתית של 103FM כדי לספר על הימים המטלטלים שלאחר הזכייה בתוכנית הפופולרית אחרי שנים של היעלמות מעין הציבור: "התגובות מפתיעות".

גבסו שיתף על זה שנצפה בציבור קונה בננות: "מעבר לזה שכולם גם ככה מגניבים מבטים והערות ודברים, אז פתאום לקנות את זה, זה היה מצחיק כי זה הדבר הכי בשגרה".

הוא סיפר על התגובות בציבור מאז הזכייה: "זה מדהים, אני לא יכול להגיד שלפני זה ממש ידעתי איך זה הולך להתפוצץ, אני חושב שגם איכשהו עם התוכנית והכל זה נבנה לאיזה רגע של שיא שכל כך הפתיע את הצופים, וכל כך הרבה תגובות יש ברחוב של 'עבדת עלינו'. זה כיף שזו תוכנית שהיא מאוד בפאן שלה, ולעשות כיף ותוך כדי גם מוזיקה. זה מאוד מאוד מפתיע התגובות והחיבוק, וה'התגעגענו'".

שי גבסו (צילום: דניאל קמינסקי)
שי גבסו (צילום: דניאל קמינסקי)

גבסו שיתף שהתגעגע בעצמו לתגובות מהציבור: "אני מאוד התגעגעתי, כן. זה תמיד כמה הכנה יש לך לזה. תחשבי שזה מגיל מאוד מאוד צעיר וזה בכל מקום. זה איכשהו נוגע לאנשים ממש בתוך החיים. אז כשאתה מסתובב ברחוב, ממש מגיבים אלייך. כשאתה עובר כל כך הרבה, ועכשיו אני הרבה יותר יכול לראות את זה. כשהייתי צעיר זה היה גם, הרגשתי שזה ממש חודר לתוך המרחב שלי". 

לגבי המשך העבודה אחרי הזכייה, הסגיר את התוכניות: "אני תמיד שם מטרה והולך אליה דוך - סוגר את החדשות ומנסה לא להקשיב. אנחנו כרגע מרימים מופע כדי לפגוש את הקהל ואת האנשים שנותנים כל כך הרבה אהבה. אנחנו לשם. אני סוגר אוזן אחת - לא להקשיב זו הדרך היחידה".