שירו החדש של עומר אדם, שיצא רגע לפני תחילת 2022, הספיק לייצר בימים האחרונים סערה ואף הוביל לתגובה מצידה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, לאור טענות על הדרך בה מוצגת בו תרבותם של יוצאי ברית המועצות שהגיעו לישראל. הבוקר (ראשון) עמד השיר במוקד העניינים בוויכוח שניצת בין מגישי 103FM, בן כספית וינון מגל.

את הדיון פתח מגל בשאלה לעמיתו: "מה הבעיה בשיר? על מה הוא מסתלבט? מרב מיכאלי בקושי פתחה את הפה בנושא פרשת סרסור הסוהרות, היא הצביעה נגד או נעלמה מההצבעה בכלל. גם עם פרס וההוא ושלא נתחיל לדבר על נושא הפונדקאות. עכשיו היא נזכרה? השיר של עומר אדם מפריע לה? יאללה, מה הוא כבר אמר".

כספית השיב לשותפו לתכנית כי "אדם מסתלבט על הרוסיות ועל המילה קאקדילה. כל הדברים שאמרת לא נכונים". בנוגע למיכאלי טען כספית כי על שמעון פרס השרה כן פרסמה תגובה, שהוא אף טרח והקריא בשידור למגל. "אתה עושה משפט לכל השמאל?", שאל כספית, בעוד מגל טען כי הוא רק מנסה להצביע על "הצביעות של השמאל, שאצלו הכל מפוזיציה".

כספית המשיך את הדיון והוסיף: "השיר של עומר אדם לא מפריע לי. כל אחד שישיר איך שהוא רוצה. אף אחד לא מוריד אותו משידור", וסיכם: "בסך הכול יש אנשים שחושבים שהוא לועג לרוסיות, ותוהים מה היה קורה אם הוא היה לועג למרוקאים, לכורדים או לסבתא שלי".