נועה קירל על מפת הפופ העולמית: הזמרת הישראלית הצעירה שהחלה בשנים האחרונות קריירה בינלאומית ושחררה כבר ארבעה שירים שהפכו ללהיטים בינלאומיים עם עשרות מיליוני צפיות, נבחרה לאחת הרשימות המכובדות והמשפיעות בארצות הברית. היום (ראשון) נודע כי קירל נכנסה לרשימת האמנים המבטיחים לשנת 2022 של המגזין היוקרתי People Magazine.

"מלכת הפופ בת ה-20 סיפרה למגזין People שהיא: 'בעד קבלה עצמית, להיות אשה עצמאית, עבודה קשה והשגת החלומות שלך'", נכתב במגזין. "היא נולדה בישראל וגדלה בתל אביב. השפה הראשונה של קירל היא עברית, והיא שחררה את הסינגל הראשון שלה בגיל 14, ב-2018 היא הצטרפה לשולחן השופטים של אקס-פקטור, והפכה לשופטת הצעירה בתולדות הפורמט".

ההישג המרשים של הזמרת הישראלית מגיע אחרי נקודת ציון בילואמית אחרת, הפתיחה המוזיקלית של טקס "מיס יוניברס" שהתקיים באילת לפני חודשיים, מול 600 מיליון צופים מיותר מ-175 מדינות.

כזכור, קירל הוחתמה על חוזה הקלטות ענק בחברת התקליטים הגדולה ביותר באמריקה - "אטלנטיק רקורדס", והייתה להחתמה הגדולה ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית. לראשונה בתולדות המוזיקה העולמית זמרת ישראלית מוחתמת בחברת תקליטים לחוזה של מספר שנים ועם תקציב של מיליוני דולרים. מדובר על ההסכם הרחב, הגדול והמקיף ביותר שנחתם אי פעם מול אומן ישראלי.

אטלנטיק רקורדס היא חברת התקליטים המשפיעה, הגדולה והמצליחה ביותר בעולם היא הוקמה לפני 74 שנים ואחראית על השמות הגדולים ביותר בכל הזמנים במוזיקה העולמית, בניהם: אד שירן, ברונו מארס, קארדי בי, DJ  דיוויד גואטה, להקת קולדפליי, סיה, וויז קליפה, ליזו, קלין בנדיט ועוד.

הכתבה על נועה קירל ב-People Magazine (צילום: צילום מסך)
הכתבה על נועה קירל ב-People Magazine (צילום: צילום מסך)