יזם הדיגיטל והמוזיקה הבריטי ג'מאל אדוארדס, שהיה דמות חלוצה במוזיקת הראפ והגריים (הז'אנר שנחשב למקבילה הבריטית להיפ-הופ) באנגליה, הלך לעולמו בגיל 31. 

אדוארדס הקים את ערוץ היוטיוב ואת פלטפורמת המדיה SBTV, שעזרו להזניק אמנים בריטים מצליחים כולל אד שירן, דייב וג'סי ג'יי לקהל עולמי. לאחר שהגיע להצלחה עם ערוץ שלו, אותו פתח בגיל 15, אדוארדס נחשב למי קיים עבודת צדקה נרחבת ופעל לשבירת טאבו על בריאות הנפש של גברים. נכון לעכשיו, עוד לא פורסמה סיבת המוות.

הפוסט האחרון של אדוארדס באינסטגרם היה מחווה ליום הולדת ל"אחיו", אד שירן. הוא שיתף תמונה משותפת ישנה מספרד, וכתב: "יום הולדת שמח, אד. מבורך שיש לך אותך בחיי, אחי. אתה יודע שמישהו חבר הרבה זמן כשאתה מאבד את הספירה על השנים! תמשיך להוות השראה".

הזמרת ריטה אורה שיתפה תמונה שלה ושל אדוארדס באינסטגרם עם הכיתוב: "הראיון הראשון שלי אי פעם היה איתך. ג'מאל, השיחות האינסופיות שלנו על מוזיקה והאמונה שהייתה לך בי, ובכל כך רבים מאיתנו עוד לפני שהאמנו בעצמנו".

View this post on Instagram

A post shared by RITA ORA (@ritaora)

"נוח על משכבך בשלום, ג'מאל אדוארדס. אני מודה לאלוהים שעשית את מה שהוא שלח אותך לעשות. כל כך הרבה מאיתנו חייבים לך את הקריירה שלנו, אחי", כתב בראפר הבריטי ג'ורג' דה פואט. "תודה על הכל."

הנסיך צ'ארלס, והדוכסית מקורנוול ספדו לעבודתו כ"שגריר של אמון הנסיך", וכתבו: "אדוארדס היה חדשן ויזם מדהים, שהווה השראה לכל כך הרבה צעירים, דרך העבודה שלו ומעבר לכך".