כמעט עשור עבר מאז פרצה יובל דיין לחיינו בעונה הראשונה של הריאליטי המוזיקלי "The Voice" ויצרה סערה כשפרשה במהלך שלב חצי הגמר. לפני שבועיים היא חברה למוזיקאי המוערך בר צברי, לדואט משותף "מיליון עננים", וכעת הם מגישים ביצוע לבייב מיוחד לשיר.

דיין צברי נפגשו אמש בביתה של יובל ללייב משותף מיוחד לקידום הלהיט שלהם "מיליון עננים" שמרגע יציאתו כבש את 3 המקומות הראשונים במצעד "הסרטונים החמים" ב"יו-טיוב", זכה לביקורות מעולות בכלי התקשורת ומככב בטופ 5 במצעד ההשמעות של "מדיה פורסט" בתחנות הרדיו בישראל.  

View this post on Instagram

A post shared by Yuval Dayan (@yuvaldayan1)

 השניים נפגשו בביתה של הזמרת, ענו על שאלות של הגולשים, וסיפרו על העבודה המשותפת מאחורי השיר והקליפ, ונתנו לראשונה ביצוע לייב מרגש יחד. השניים החלו את הפריצה המוזיקלית שלהם כמעט במקביל, לפני עשור, כשיובל דיין השתתפה בתכנית  "The Voice"  ב-2012, בר צברי השתתף בתכנית "אייל גולן קורא לך". מאז יובל מטפחת קריירה מוסיקלית מרשימה והתברגה להיות אחת הזמרות היוצרות הייחודיות והחזקות בארץ. רק בשנה החולפת זיכה אותה "שרק תחייך" בתואר השיר המושמע ביותר של זמרת ישראלית. 

בר צברי פרץ בענק עם הלהיט "ג'וני" שחרך מצעדי השמעות והורדות והגיע עד למקום השני בגלגל"צ בשנת 2020. מאז הוא עובד, משחרר שירים ומופיע המון ולאחרונה מוכיח את כשרונו גם כשחקן כאשר נבחר להשתתף בתפקיד ראשי  בסדרה "מנגן ושר".