גל הביטולים ברוסיה בעקבות הלחימה ממשיך: להקת "גרין דיי" ביטלה את הופעתה הקרובה במוסקבה בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, כך הודיעו נציגי הלהקה ברשתות החברתיות.

השלישייה הייתה אמורה להופיע ב-29 במאי במוסקבה לפני סיבוב ההופעות באירופה לקראת הקיץ. עם זאת, הלהקה הודיעה באינסטגרם: "בלב כבד, לאור האירועים הנוכחיים אנו מרגישים שיש צורך לבטל את ההופעה הקרובה שלנו במוסקבה אצטדיון ספרטק".

"אנחנו מודעים לכך שהאירועים כעת אינם קשורים למופעי רוק באצטדיונים, הם הרבה יותר גדולים מזה", המשיכו חברי הלהקה. "אבל אנחנו גם יודעים שהרוקנרול הוא לנצח ואנו מרגישים בטוחים שיהיה לנו זמן ומקום לחזור אליו בעתיד. החזרים זמינים בנקודת הרכישה. שמרו על עצמכם". ההופעה כבר הוסרה ממסלול ההופעות של גרין דיי באתר האינטרנט שלהם.

כזכור, אולפני "האחים וורנר" הודיעו כי הם עוצרים את יציאתו של "באטמן" ברוסיה, ימים ספורים לפני יציאתו בבתי הקולנוע שם, כחלק ממדיניות של המפיצים להפסיק את הקרנותיהם של סרטים חדשים במדינה בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה.

האחים וורנר, חברת וולט דיסני וסוני פיקצ'רס דיווחו כי הם "ישהו" את יציאת הסרטים שלהם ברוסיה. לכל אולפן יש סרטים חדשים שהיו אמורים לצאת לראשונה ברחבי העולם בשבועות הקרובים. "באטמן", אחד הסרטים אליהם הייתה ציפייה גבוהה במהלך השנה האחרונה, היה צפוי לצאת לאקרנים בסוף השבוע בארה"ב ושווקים אחרים ביניהם רוסיה.