רפי מלול, המפיק ומנהל ההופעות שנתן את הפריצה הראשונה לרמי פורטיס, ברי סחרוף ו"החברים של נטאשה" - הלך לעולמו בגיל 73 לאחר מאבק במחלה קשה.

מלול, תאורן פורץ דרך, איש סאונד ומפיק, החל את דרכו בשנת 1969 כמנהל הצגה בתיאטרון "בימות". באותה תקופה ניהל את המופע "אין אהבות שמחות" (יוסי בנאי) וההצגה "הנערים שבחבורה" (בכיכובו של ששי קשת).

בשנות ה-70 שימש כתאורן וכמנהל מופעים של "הטוב, הרע והנערה" (בני אמדורסקי, ישראל גוריון וג'וזי כץ), שלמה ארצי ("משחקי 26"), להקת "תמוז" (במסגרת זו העניק עבודה לרמי פורטיס, ששימש כעוזר תאורה שלו), מתי כספי, קורין אלאל, המופע המשותף של דיויד ברוזה ויהונתן גפן ("מכתבים למערכת") והמופע של גפן עם דני ליטני ("זה הכל בינתיים"). כמו כן, שימש תאורן במופע המשותף של אריק אינשטיין ושלום חנוך (79').

בשנת 1978 הפיק מלול בפעם הראשונה באופן עצמאי את האלבום "פלונטר", אלבומו הראשון של רמי פורטיס. בשנות ה-80 שימש כתאורן במופעים של נורית גלרון ("משהו בלבבה"), ריקי גל ובשנת 1988 הפיק את המופע - "סיפורים מהקופסא" של פורטיס וסחרוף.

https://www.youtube.com/watch?v=YholNbZyUbw

 בתחילת שנות ה-90 הפיק את להקת "החברים של נטאשה" ועבר לשמש כסאונדמן וכתאורן בתיאטרון. בתו של מלול היא היוצרת והזמרת לי שטרית.