הפסטיבל הבינלאומי Lifetime Festival, שכבר קבע יתד של ממש בלוח השנה של הבליינים הישראלים עם הכרזתו של ארמין ואן ביורן בתור מוביל הליינאפ חושף היום את רשימת ה-DJ’s המובילים שיעלו על הבמה ביומיים של הפקה בלתי נשכחת על חוף הים האדום. הפסטיבל יתקיים ב- Sundance Vally ריזורט ההופעות והאירועים החדש באילת מתחת לכיפת השמיים, רגע לפני פורים ביחד ב-10-12/3. המופעים שמופקים על ידי פארטי פאקג' של המפיק איתן סלימי יתחילו בחמישי בערב עם ארמין ואן ביורן, ימשיכו עם אפטר פרטי בשישי צהריים עם די ג'יי מיס מוניק ויסתיים ביום שישי בערב עם די.גיי קורולובה.

חמישי - המסיבה של ארמין:
Armin
Vini vici
Ilan bluestone
Naor Levi

שישי צהריים:
Miss Monique
Ido morali
Amario
Jos&Eli
Reef

שישי לילה:
Korolova
Made in TLV
Yarden saxophonist
Noya
Reef

מתחילים הכי חזק שאפשר – Lifetime Festival

לייפטיים פסטיבל בסאנדאנס ואלי הוא פסטיבל המוזיקה האלקטרונית שתמיד חלמנו עליו. ליין אפ מוקפד של מיטב השמות בסצנה הגלובלית והעולמית, ריזורט מדברי ועוצמתי מוקף בשרשרת הרים מפעימה מרחק נגיעה מחופי ים סוף, מתחם גלמפינג סופר מפנק, ו-48 שעות של חוויה מדברית מהפנטת. כל מה שהרגשתם וחוויתם בפסטיבלי מוזיקה, רק מוקצן, מוגבר, מועצם.

במסגרת הפסטיבל ינגנו מיטב השמות בסצנת המוזיקה האלקטרונית העולמית ובראשם ארמין ואן ביורן, המפיק וה-DJ ההולנדי שמוביל את הסצנה כבר שני עשורים. לצידו יעלו על הבמה DJ Korolova, Miss Monique, Vini Vici ושמות נוספים מהסצנה המקומית.

במסגרת האירוע יוצעו למבלים דילים לבתי המלון בעיר במחירים שנעים מ- 1100 ש״ח - 2000 ש״ח לאדם ל-2 לילות, כולל ארוחות בוקר וכרטיסים לשני ימי הפסטיבל .

במחיר 800 ₪ יוכלו 80 ברי מזל לרכוש חבילת פסטיבל וגלמפינג הכולל צמיד vip למסיבות, ארוחת ערב, לינה וארוחת בוקר מפנקת.

ארמין ואן ביורן

כבר למעלה מ-20 שנה, הדיג’יי והמפיק ההולנדי המועמד לפרס הגראמי ממשיך להכתיב את הקצב בסצינה האלקטרונית ולהוביל אותה ביד רמה. הוא הוכתר לא פחות מחמש פעמים בתור המתקלט הטוב בעולם על פי דירוג מאה הדיג’יים המובילים של כתב העת DJ Mag. כיצד ואן ביורן הפך לדיג’יי מס. 1 בעולם והצליח לשמור על התואר הזה במשך כל כך הרבה שנים? מדובר בשילוב מנצח של מסירות, מחויבות ונאמנות ללא פשרות לקהל המעריצים, יצירתיות חסרת גבולות בסטודיו, ההתמדה והדבקות שהוא מפגין בהנחיית תוכנית הרדיו האגדית שלו ‘A State of Trance’, והאנרגיה וההתלהבות המדבקת שלו בכל הופעה. למרות הלו"ז העמוס והצפוף, הלחץ האדיר והציפיות העצומות מאחד מהתקליטנים המבוקשים והעסוקים ביותר בעולם, ואן ביורן תמיד מתמקד אך ורק במוסיקה. זה בדיוק מה שמאפשר לו להמשיך הלאה בכל הכוח לעבר היעד השאפתני הבא שהוא הציב לעצמו בלי להתעייף, למצמץ ולהתבלבל.

DJ Korolova

התקליטנית והמפיקה מקייב הרעידה את סצינת הטכנו הבינלאומית ומיצבה את עצמה בתור אחד מהכוכבים העולים המבטיחים והמוכשרים ביותר בעולם המוסיקה האלקטרונית. הטרקים שלה יוצאים תחת הלייבלים הטובים ביותר בעולם כמו AFTR:HRS, Get Physical,ו- Zehn וחורכים את מצעדי ההורדות של אתר ביטפורט. שיתופי הפעולה שלה עם יאן בלומקוויסט ו- Tube & Berger התברגו בטופ 20 של מצעד שירי הטכנו המלודי וזכו למאות אלפי השמעות בספוטיפיי ובאפל מיוזיק. לא רק שהיא הפכה לחביבת הקהל וקנתה לעצמה צבא עצום של מעריצים נאמנים, אלא גם זכתה לטונות של תמיכה ופרגון מאגדות כמו טייסטו, פיט טונג, Nora En Pure, אבל הקסם האמיתי מתחיל כשהיא עולה על עמדת התקלוט ומהפנטת את הקהל בסטים עוצרי נשימה. המיקסים החיים שלה ביוטיוב שברו את הרשת וזכו למיליוני צפיות. עם אנרגיה בלתי נגמרת ויכולת מופלאה לסחוף את הקהל, כל הופעה של Korolova היא חוויה מיוחדת במינה שלא משאירה אף אחד אדיש. אין ספק שקורולובה היא אחד מהדברים הטובים ביותר שקרו לעולם המוזיקה האלקטרונית בשנים האחרונות והשמיים הם הגבול בשבילה.

ויני ויצ’י (VINI VICI)

שליטי הפסיי טראנס הבלתי מעורערים כבשו את הסצנה האלקטרונית במהירות מסחררת ושמו את ישראל על מפת הטראנס העולמית. מאחורי הצמד הלוהט והמצליח עומדים מתן קדוש ואבירם סחראי מעפולה. הם הצליחו להביא את הפסיי-טראנס לקדמת הבמה של סצינת המוסיקה האלקטרונית והקפיצו את הפופולריות שלו לשיאים חדשים בזכות ההופעות האנרגטיות והמחשמלות וההפקות יוצאות הדופן וחסרות התקדים שרק הם מסוגלים להרים. הלהיט פורץ הדרך שלהם ‘Great Spirit’ שסלל את הדרך שלהם לתהילת עולם והפך לטראק המושמע ביותר של פסטיבל הטומורולנד בשנת 2017 היה רק הספתח לשלל הפקות מעולות נוספות ושיתופי פעולה מוצלחים עם השמות הגדולים ביותר בתחום כמו דימיטרי וגאס ולייק מייק, סטיב איוקי, R3HAB ועוד רבים וטובים. VINI VICI הפכו להרכב הפסיי טראנס הראשון אי פעם שהופיע על הבמה המרכזית של הפסטיבלים הנחשבים והיוקרתיים ביותר בעולם כמו הטומורולנד, ULTRA Music ו-Lollapalooza. מהר מאוד, אף פסטיבל EDM מוביל לא היה שלם בלי הסטים המטורפים והלהיטים הממכרים של ויני ויצ’י. הצמד המצליח סימן וי על אירועי ה-EDM הגדולים ביותר בעולם וסיפק הופעות בלתי נשכחות ב-Tomorrowland , Electric Daisy Carnival, ULTRA, A State of Trance וכל פסטיבל אחר שמכבד את עצמו. אין ספק שאחד מהרכבי ה-EDM המבוקשים והאהובים ביותר כיום מצדיק את השם המחייב שלו. הם באו משומקום, ראו שהשמיים הם הגבול ולא מפסיקים לשבור שיאים ולכבוש כל פסגה אפשרית.

ג'וס ואלי (Jos & Eli)

אם נחלק את הסאונד בארץ למפיקים , אז בהחלט נעניק לג׳וס ואלי את החותמת המקורית שלהם. לצורך ההבנה, במסיבה האחרונה של Afterlife בפרינט וורקס בלונדון, אינלאה, טייל אוף אס, קויין דה ורייס מרינו קנאל - אלה רק חלק מהשמות הנוצצים שלא מפסיקים לנגן את המוזיקה שלהם כששני המפיקים תמיד דואגים לחדש את הסטים באופן תדיר. הם ייצגו אותנו בזמנה טולום (מקסיקו) לטור מסיבות בכורה של אפרגראונד by ארטבט, משמשים כאמני הבית של ווטרגייט רקורדס ברלין, ובין תוכניות רדיו באירופה לפודקאסטים נוצצים של בלוגים נחשבים בענף תוכלו גם למצוא אותם על בסיס חודשי עם רזדינטסי במועדון הלארק בפריז. צפו לאינספור הפתעות וחידושים שמפיקים לנו הצמד הזה עם הסאונד הישראלי של המלודיק טכנו.

ריף (REEF)

ריף סלימי הוא אחד מהכוכבים העולים הבאים בעולם האלקטרו-גרוב. את הופעת הבכורה שלו נתן בפסטיבל Deep sea כשחימם את אלן וואקר בהופעתו האגדית בחוות היען ב-2020. הסטים המקפיצים של ריף משלבים ביטים-גרובים אלקטרונים שמחשמלים כל רחבה ומחממים את האווירה.
https://soundcloud.com/egroove/premiere-reef-all-i-need

נויה Jos & Eli))

דיג׳יית ומפיקה תל אביבית, צבעונית ומיוחדת עם קו מוזיקלי פראש ובועט. עם רזומה רחבות עמוס במיוחד - מנגנת בקביעות ב-04 חיפה, פיפול אוף דה נייט בפורום, בלוק, מיין ספוט בפסטיבל הלונאר ויש לה ליין משלה בדרמה. במשך הדרך ניגנה עם דיג׳ייז מהעולם כמו ליהאר, איבן מאסה, עמנואל סטייה ועוד רבים וטובים. נויה עובדת כרגע על פרויקט מוזיקה מקורית שעתיד להתנגן לראשונה בפסטיבל LIFETIME.

אילן בלוסטון (Ilan Bluestone)

מאז שהוא הבליח לראשונה בלייבל המוכר Anjunabeats עם שיר הבכורה שלו בשנת 2012, הדיג’יי והמפיק יליד לונדון אילן בלוסטון כבש בסערה את סצנת הקלאב טראנס בלי להביט לאחור. הדיסקוגרפיה המרשימה שלו כוללת לא מעט להיטים מסחררים כמו ‘Frozen Ground’ ו-‘Another Lover' שפרסמו אותו בכל רחבי העולם והעניקו לו כרטיס כניסה להיכלי ההופעות היוקרתיים והנחשבים ביותר בעולם כולל אקדמיית בריקסטון בלונדון והמדיסון סקוור גרדן בניו יורק. בשנה החולפת, אילן הוביל את סיבוב ההופעות של לייבל Anjunabeats וסיפק הופעות בלתי נשכחות במיטב פסטיבלי המוסיקה בעולם כולל ASOT 850, EDC Mexico ו-Dreamstate. ההפקות שלו הפכו לגולת הכותרת של Above & Beyond’s והוא זכה לתמיכה נרחבת של דיג’יים בינלאומיים אחרים כולל ארמין ואן ביורן, טייסטו ו- Seven Lions. הסגנון המוסיקלי הייחודי שלו מרשים מעריצים ותיקים ומאזינים חדשים כאחד בזכות שילוב מנצח של גרוב חזק עם בסים כבדים וצלילים סינתטיים מרוממים. כשהוא מחזיק באמתחתו אינספור להיטים שכבשו את מצעדי ההורדות וההשמעות באתר ביטפורט, אין ספק שאילן בלוסטון כבר הטביע חותם ממשי על מוסיקת הקלאב טראנס ומוכיח שהוא כאן כדי להישאר.

מאור לוי (Maor Levi)

מאור לוי ממש אינו נטע זר בסצינה. כדאי שתזכרו טוב טוב את השם הזה שהולך לדבר חזק בשנים הקרובות. מאז שהוא פרץ לתודעה ועלה על הרדאר של חובבי המוסיקה האלקטרונית עם טרק הבכורה שלו ‘Lital’ שיצא תחת הלייבל Anjunadeep בגיל 15 בלבד, לכולם היה ברור שמדובר בכישרון נדיר שאסור לפספס. הלייבל המוערך Anjunabeats קפץ על המציאה ועזר להתניע את הקריירה הבינלאומית שלו ולהפוך את מאור לשם מוכר בסצנה שהתנסה במגוון רחב של סגנונות EDM שונים- החל מטרנס ופרוגרסיב ועד לבס וטראפ. הוא עמד בכבוד בטבילת האש הראשונה שלו ושיתף פעולה עם יוצרי EDM מהשורה הראשונה כמו Major Lazer, Steve Aoki, Skrillex, David Guetta ועוד רבים וטובים. הדיסקוגרפיה שלו מורכבת מאוסף בלתי נגמר של להיטים מסחררים והפקות מלאות אופי וכריזמה. החל מהטרק הממכר ‘Divino’ יחד עם ארמין ואן ביורן שמקפיץ את מצב הרוח ומשרה שמחה עילאית , דרך הלהיט הנוגע ללב Hold On’’ בשיתוף עם הדיג’יי אילן בלוסטון ואלכס קלייר שהופקד על השירה ועד לרמיקס המעולה לשיר Into The Sun’’ של ההרכב Weekend Players, מאור אחראי לכמה המנוני דאנס ממכרים שחרכו את כל המצעדים.

Lifetime festival פסטיבל פרה-פורים 10-12/3 סאנדאנס וואלי אילת. מגיל 22 ומעלה. 

 לרכישת כרטיסים לחצו כאן

early bird

כרטיס לארמין ואן ביורן - 280 ₪

כרטיס למסיבה עם קורולובה - 180 ₪

כרטיס למסיבה של מיס מוניק -150 ₪

כרטיס משולב ל-2 המסיבות - 420 ₪

מחירי כרטיסים

350 ₪ למסיבה של ארמין ואן ביורן

260 ₪ למסיבה של קורולובה

520 ₪ כרטיס משולב

לחבילות מלון+מסיבות לחצו כאן