הזמר, הפזמונאי והמלחין המוערך עפר בשן מוציא סינגל חדש בשם "חיים אחרים", יחד עם קליפ שצילם בלונדון, מקום מגוריו הנוכחי. בשן פרץ לראשונה לתודעה בשנת 2002 עם אלבום הבכורה שלו "לעוף", שעורר לא מעט עניין בזמנו, ושירים מתוכו, כמו ״לעולם״, זכורים עד היום. בהמשך כתב והלחין לזמרים כמו אמיר פיי גוטמן, נתן סלור, מספר שירים להראל סקעת, מספר שירים למירי מסיקה, מספר שירים לשלומית אהרון ועוד. בשנת 2008 הוציא אלבום סולו שני, מתוכו זכו להצלחה שירים כמו: ״האור יזרח גם בנפרד״ (דואט עם מירי מסיקה), “לבד“ ו"לוקח ת'זמן". 

בשיר "חיים אחרים" שואף עפר לשבור את ה"תסריט" שהוכתב בשבילו, ובשביל כולנו, מראש, את כל הדברים שלרוב אנחנו מקבלים כעובדות; מה אנחנו יכולים או לא יכולים להיות ולעשות. זהו שיר שמציף תהיות על מהותן וכוחן של הבחירות בחיינו ומשמש כמעין קריאה להיות אקטיביים בחיינו ולהפסיק את הפסיביות וההתבוננות מהצד. 

בשירו החדש ״חיים אחרים״ מתגלה התשוקה של עפר לפגוש את עצמו ממקום זר, חדש, אך ידוע, שתמיד היה בתוכו ורק חיכה לו שיבוא. הרצון הזה משתקף בקליפ - בו הוא מסתובב בעיר מגוריו החדשה האחרונה – לונדון, כאשר עפר מגלם שתי דמויות, ובוחר בסוף הקליפ להיוולד מחדש ולא להיאחז ב״דמות הישנה״, בפחד או בקונוונציות המוכתבות. גם הצורך "לשבור את הקיר" של חייו ולחיות את אותם ה"חיים אחרים" מתחבר לזמן האחרון בו כולנו נאלצנו לשנות את מסלולינו במידה זו אחרת עקב הקורונה ולחיות לפי קודים שקיבלנו "מלמעלה".

העיבוד וההפקה של השיר, עליו עבד המוזיקאי אלדד ציטרין (כאשר עפר ״איתו באולפן״ מדירתו בלונדון) מעניק לשיר צליל ישראלי קלאסי וחמים שיוצר ניגוד מעניין על רקע הקליפ בלונדון הקרירה והמרוחקת.