בזמן שמיכאל בן דוד עובד על עיבוד מחודש לשיר "I.M" שייצג את ישראל באירוויזיון, אלי חולי, שהגיע למקום השני ב"אקס פקטור לאירוויזיון", משחרר לתחנות הרדיו את הסינגל הראשון שלו מאז הגמר. השיר "תמיד זאת את" עוסק במערכת היחסים שנגמרה, ובמלחמות בין הלב לראש: הלב רוצה להישאר, אבל הראש אומר לשחרר ולהתקדם הלאה.

בשיחה עם איריס קול ב-103fm שיתף חולי על התחושות לאחר ההגעה למקום ה-2, על ההופעות הקרובות, על משמעות השיר ועל מערכת יחסים שהגיעה לסיומה.

עד שנסגרו ההצבעות עוד היה נראה כי אלי חולי יהיה זה שייצג את ישראל באירוויזיון, אך לבסוף הוא הגיע למקום השני. "לכל דבר יש ניצחון והפסד כלשהו. כמובן שהתאכזבתי מהמקום השני כי המטרה הייתה לנצח, אבל זה לא היה מאפשר לי להוציא שירים ולא היה נותן לי לעבוד על הקריירה שלי", אמר חולי.

עוד סיפר כי "אני מאמין שבקרוב מאוד ישתחררו עוד שירים ונוכל לבנות הופעה משירים שהם שלי. אני לא מפסיק לקבל תגובות ברחוב וגם באינסגטרם, השטח צמא. השיר שלי Binded dreamers שלא זכה לקידום מעבר להופעה באקס פקטור הצליח מאוד".

בעבר סיפרת על החרדות, זה משהו שאתה מתמודד איתו?
"אני מנסה שהפחד לא ישתק אותי וידחוף אותי עוד יותר".

"תמיד זאת את" מספר על מערכת יחסים שהסתיימה, זה סיפור שקרה לך בזמן האחרון?
"סיפור שלי על האקסית, וזהו. זאת הייתה זוגיות שהרגש בה היה כפול 10, וככה גם הכאב. קוראים לה שיר קורן, היא הייתה גם בדה ווייס. כמו שיש אהבה קיצונית ככה גם האכזבה ושברון הלב. זה כואב מאוד אבל לפחות יוצאים שירים טובים. היא ידעה שאמור לצאת שיר".

יצרת איתה קשר לגבי זה שאמור לצאת שיר כזה.
"כן, היא ידעה. אני מניח שהיא שמעה".