טיילור הוקינס, מתופף להקת הרוק האמריקאית "פו פייטרס", הלך בסוף השבוע לעולמו בגיל 50 בקולמביה. כך הודיעה הלהקה בחשבון הטוויטר שלה: "משפחת Foo Fighters הרוסה מהאובדן הטרגי".

ברחבי העולם, ואפילו בישראל מוזיקאית, אנשי רדיו, קומיקאים ואפילו חברי כנסת התייחסו למותו, ולידיעה כי עשרה סוגים שונים של סמים נמצאו בדמו של מתופף, לאחר שעל פי משרד התובע הכללי של קולומביה, הבדיקה הטוקסיקולוגית בדמו העלתה כי בין היתר צרך אופיואידים, בנזודיאזפינים וקנאביס.

הקומיקאי והפעיל החברתי גדי וילצ'רסקי העלה בחשבון הפייסבוק שלו התייחסות הומוריסטית לאירוע וכתב: "אם בגיל 50 יש לך בדם 10 סוגי סמים אז אתה חי במפתיע".



חברת הכנסת שרן השכל ממפלגת "תקווה חדשה" העלתה תמונה משותפת עם חברי הלהקה וכתבה: "נשבר לי הלב לשמוע את החדשות הנוראות על מותו הפתאומי של מתופף פו פייטרס טיילור הוקינס. הכישרון שלו הוא אובדן שאין לו תחליף לעולם המוזיקה. המוזיקה והמקצבים שלו יישארו בלבם ובמוחם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. אני שולחת את תנחומיי העמוקים ליקיריו ולכל משפחת פו פייטרס. טיילור, נוח על משכבך בשלום, ותמשיך לטלטל את היקום".



אראל סג"ל פתח את תוכניתו ב-103FM עם טיילור הוקינס, ואמר: "הוא באמת מתופף מעולה, בתור רוקר, אני מפחד. אני שייך לאותו מעמד, בני ה-50 ברוק, אם אתה מת בגיל 27 לפחות אתה מת צעיר, אבל אם אתה מת בגיל 50 אתה צעיר מדי למות בשביל הזקנים, אבל זקן מדי כדי למות צעיר. הדם שלי זה דם של רוקנרול".

המוזיקאי, תסריטאי אורי כץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עשרה סוגי סמים התגלו בגופו של מתופף "פו פייטרס" טיילור הוקינס. או כמו שקוראים לזה בקולומביה - יום שני".