השמועות נכונות! ב-9/04/2022 יחזור לישראל ליין המסיבות הבינלאומי Rumors בהובלתו של המייסד גיא גרבר, ה-די.ג'יי הישראלי המצליח בעולם והפעם בלוקיישן המושלם של חוות רונית. ב-9 באפריל, בצהרי היום של שבת המלכה, יצטרפו לגיא גרבר כמה מהרכבי המוזיקה המשובחים בעולם ויחד נצא כולנו למסע בוהמי חוצה גלקסיות, באחד הלוקיישנים המרהיבים והמיוחדים בישראל-חוות רונית.

כמקובל באירועים הבלתי נשכחים של רומורז, גם הפעם הליין מקדים את זמנו ומציע בפעם הראשונה בפסטיבלים בישראל , אופציה לרכישת כרטיסים והזמנת שולחנות vip במטבעות קריפטו ( ביטקויין, איטריום, שיבה) באמצעות מערכת הכרטיסים get in . שכבר איפשרה שימוש במטבעות וירטואליים בפסטיבלים הגדולים ברחבי העולם.

הליין אפ הצפוי: פרזו, קימונוס, מוסקמן, מאגה, קרליטה, בהרוז, גיא גרבר.

גרבר, המוזיקאי המפיק והדיג׳יי הישראלי שכבר כבש כמעט כל פסגה אפשרית בעולם המוזיקה האלקטרונית הבינלאומי ומחוצה לו (אלבום עם פאף דדי!) - מלווה באמני טכנו מהארץ והעולם, ייקח אתכם למסע חוויתי בחוות רונית שבשרון, כפי שמעולם לא ראיתם אותו. המסע יתחיל ב-14:00 ויסתיים לתוך הלילה ויעניק לכם חוויה של עיצוב, סאונד ואנרגיות.

הליין הבינלאומי - שמארח באופן קבוע אגדות טכנו כמו סאשה, סוון וואט, בדואין וסלומון, עשה דרך ארוכה - מערב סודי של גרבר באיביזה, הפך הליין לאירוע מתוקשר בלאס וגאס, פסטיבל קואצ'לה, ארט באזל מיאמי, ושאר לוקיישנים מהממים. פסטיבל רומרז נחשב כפסטיבל ייחודי בשל הבחירה להתמקד בלוקיישן וארט, בעיצוב ובקישוט, להבדיל משמות על הפוסטר, כדי ליצור סביבה בוהמיינית עוטפת, למפגש אינטימי עם מוזיקה אלקטרונית ואנשים יפים. כשהחוויה היא בחזית, גרבר יצר בדיעבד מהפכה הפקתית בעולם הקלאבינג העולמי, ורבים החלו ללכת בעקבותיו.

בפסטיבל יופיע גם אורח מאיראן - Behrouz. קשה לסווג את הצליל של בהרוז.  הוא אקלקטי, המשלב אלמנטים מתת-ז'אנרים שונים של מוזיקה אלקטרונית השזורים יחדיו על ידי הקצב, תמיד נמשך חזרה אל שורשי הבית והטכנו העמוקים שלו.  עבור Behrouz זה לא עניין של השתלבות בקופסה מוגדרת בצורה מסודרת מבחינה מוזיקלית - אלא הכל עניין של האווירה.

בתור ותיק ברנינג מן, Behrouz שואב השראה ומוטיבציה מחוויית Burning Man אשר לוכדת בצורה הטובה ביותר את האווירה שהוא מבקש ליצור בכל מקום בו הוא מופיע על פני הגלובוס. לאחר שהחל את הקריירה שלו כ-Residente DJ בסן פרנסיסקו ולאחר מכן סייר ברחבי העולם במשך שנים רבות, בחרוז התיישב לבסוף במיאמי ביץ', שם המועדון שזכה לשבחי הביקורות Do Not Sit On The Furniture סיפק לו את הפלטפורמה לשלב זרם קבוע של דיג'ייז אורחים.  לתוך המאמץ שגורם לכל לילה לקבל טעם ייחודי תוך שמירה נאמנה למהות.

כשהחל לאט לאט לקחת את הקונספט הזה לדרך, Do Not Sit הפך לכלי שבו בירוז יכול להשתמש כדי להביא לא רק את האווירה שהוא יוצר עם הסאונד האקלקטי שלו, אלא גם את כל החוויה עם תקליטנים אורחים ותפאורה בהשראת Burning Man. מועדונים שונים ברחבי העולם.  לאחר אירועי Do Not Sit בפריז, לונדון, דובאי, איסטנבול, מיקונוס ואירוע חד פעמי באיביזה בשנת 2016, 2018 קיבלה בברכה אירוע Do Not Sit שבועי באי בלב.  בהרוז מופיע באיביזה מדי שנה מאז שגילה לראשונה ב-1995 שבאופן מוזר לאיביזה יש הרבה מן המשותף עם העיירה ההיפית סנטה קרוז שבצפון קליפורניה, בה הוא גדל.

Rumors Tel Aviv, תשעה באפריל, 2022, חוות רונית. החל מ-14:00. כרטיסים החל מ-240 ₪ 

הכרטיס היינו אישי ולא ניתן להעברה. הגיל המינימלי לרכישת כרטיס לאירוע זה הוא 23