אחרי פרידה מתוקשרת ביותר מאשתו השלישית, דניאל גרינברג, שמאוחר יותר התראיינה ב"חדשות סוף השבוע" על התקופה הקשה שעברה בנישואיהם, ולאחרונה גם נראתה קרובה לגבר אחר, שנחשף לראשונה ב-TMI, אייל גולן משיק שיר שמזכיר מאוד את נסיבות חייו הנוכחיות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

השיר "בזמן האחרון" המשלב נגיעות מהז'אנר המזרחי האותנטי, מבטא יכולותיו הווקאליות הגבוהות של גולן ומדגיש את גוון קולו מיוחד. בין השורות ניתן למצוא את המילים "נמאס לישון באלכסון", "את עדיין מנצחת את הפחד הראשון, איתו ולא איתי" ו"אם היית פה לידי בוודאי היה שמח". הסינגל נכתב והולחן על ידי אופיר כהן ונדב אסולין, בעיבוד והפקה מוסיקלית של אופיר כהן, נדב אסולין, רם דוידי ועידן זנדני.


אייל גולן מתכונן למופעי הענק ביוני הקרוב, מופעי "GOLD" באצטדיון בלומפילד, עם חגיגות הענק לציון 30 שנות קריירה מפוארת. המופע הראשון ב-16.6 נמכר SOLD-OUT שנעשה תוך מספר שעות בלבד ומופע שני נוסף שיתקיים ב18/8.

חגיגות הענק בבלומפילד יכללו את הביצועים הבלתי נשכחים לשירים האהובים ביותר מתחילים את הדרך, שהפכו במרוצת השנים לקלאסיקות הגדולות ביותר בתולדות הזמר הישראלי, ועד הלהיטים החדשים והמוכרים מהאלבומים החדשים שזכו למסחררת הצלחה.