כבר שנים שהזמרת זהבה בן חורכת את מצעדי הפזמונים, ומוגדרת, עוד מתחילת הקריירה שלה, כאחת הזמרות האהובות והמבטיחות בתרבות הישראלית בכלל ובעולם הים תיכוני בפרט. בקרוב, תארח בן את המוזיקאי עידן רייכל ואת תזמורת נצרת בהופעה מיוחדת שתיערך ב-20 באפריל באמפי אשדוד, זאת כחלק פסטיבל תור הזהב בעיר בחול המועד פסח.

זהבה שוחחה עם איריס קול ב-103FM בתחילת התוכנית, וסיפרה על היצירה הענפה: "אני עובדת מאוד קשה, אני מופיעה המון ברוך השם, אני עושה דברים מדהימים והייתה לי שנה מטורפת. זה כיף. זה לא שאין לי מצב רוח, תמיד היה לי, אני אוהבת לשמוח והכל בסדר, גם אם לא טוב אני שמחה. מי כמוני שעברה כל כך הרבה דברים כל השנים האלה, אני לא מצטערת על כלום. זה תמיד מחזיר אותי לרגע הזה".

על ההופעה לצד עדן בן זקן בהיכל מנורה, שיתפה: "אני תמיד אומרת שאם כבר לא אתרגש, לא אשיר. הקהל עף, הוא כל כך נהנה, היו כל כך הרבה אנשים, היה פשוט מדהים. להיות עם עדן, היא משהו שמזכיר לי את עצמי. החיבור בינינו היה קליק מטורף".

האם גם אהבה יש בחייה של בן? בסיום השיחה, השיבה: "כל דבר בא בזמן שלו, אם זה יקרה, זה יקרה. אין אהבה יותר גדולה מהקהל והאנשים, זה הכי מדהים שיכול להיות. אני נמצאת במקום הכי טוב שיכול להיות".