פעם ראשונה ביחד: רגע לפני ליל הסדר מפתיעים האחים למשפחת אדם עם הסינגל "אחים בדם" מלווה בקליפ מרגש המורכב מתמונות ורגעי ילדות של המשפחה.

על ההפקה המוזיקלית חתום רובי פייר שגם כתב את המילים והלחן של הלהיט המרגש לצידם של נתי אבידן ואדיר גץ, על עריכת הקליפ אחראי רומן בוצ'אצקי. הסינגל החדש משוחרר יום לאחר סיום סיבוב ההופעות הענק של עומר אדם בארה"ב וחודש בלבד מאז השיק גל אדם את אלבומו הראשון שזכה להצלחה גדולה.

"אנחנו כל כך שונים וגם כל כך דומים ולפעמים זה מרגיש לי אותו בן אדם, גם אם סופות יעברו פה בנינו תדע אנחנו לנצח אחים בדם". פזמון הלהיט החדש של השניים לא משאיר מקום לספק, האחים לבית משפחת אדם כל כך שונים וגם כל כך דומים. עומר אדם האח הגדול, רואי האח האמצעי וגל האח הצעיר מבין השלושה בלתי נפרדים – אחים בדם.

תשע שנים מפרידות בין עומר אדם האמן המצליח ביותר בישראל לבין גל אדם, אחיו הצעיר שעושה את צעדיו הראשונים בדרך לקריירה מוזיקלית. השניים גדלו זה לצד זה בבית שבו המוזיקה הייתה חלק בלתי נפרד מהחיים, מלווה בשמחות, הכנסת אורחים ורצון לשמוח ולשמח והדבר ניכר באופן שבו מנהלים השניים את הקריירות שלהם.

בימים אלה רושם עומר אדם הישג חסר תקדים עם סיום סיבוב הופעות ברחבי ארה"ב, אליו נמכרו לא פחות משבע עשרה אלף כרטיסים. ניכר כי הקהל ציפה לבואו של עומר וההיסטריה והאהבה שהורעפה עליו הייתה אדירה בלוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק.

גל אדם המשרת בצה"ל ועובד בימים אלה על איסוף חומרים חדשים לאלבומו השני, נמצא בין לבין גם בחזרות לקראת מופע חדש שיעלה בראשית הקיץ הקרוב ויכלול את עשרות הלהיטים שכבר כובשים את השטח מאלבומו הראשון "מגנט של בלאגן".