היוצר והזמר דני מסנג פרץ לתודעה בשלהי שנות ה-70 כאחת ההבטחות הגדולות של הפופ הישראלי והיה מאלילי הנוער הגדולים בראשית העשור. הוא נולד בתל אביב והחל להופיע עוד בילדותו. 

בראשית שנות ה-70 החל את דרכו בשלישיות שונות: "לימוני הדבש" ו"הצירוף המקרי", כשהאחרונה התפרסמה בלהיט "בלדה ללוח השנה".

בהמשך פיתח קריירת סולו במסגרתה השתתף במופעים שונים (בהם "תפוח הזהב") והקליט שירים ראשונים, מתוכם בלטו "אנחנו", "אנו ניפגש" ו"דוידוביץ'" שהלחין. כמו כן, הוא הוציא בשנת 1975 את אלבום הבכורה שלו – "אלבום ראשון" – שכלל מלבד שירים מקוריים גם גרסאות כיסוי עבריות שהקליט לשירי בוב דילן.

בשנת 1976, כשהוא בשיא הצלחתו בישראל עזב מסנג לארה"ב, שם הוסיף לעסוק במשחק ובמוזיקה וכן הקליט, כתב והלחין אלבומים ושירים חדשים, ובמקביל שימש כחזן בבתי הכנסת ומנהיג חוגי יהדות רפורמית.

בפרק הנוכחי של "מילים ולחן" חזר חוקר המוזיקה דודי פטימר אל סיפורו של מסנג ואל שיריו הגדולים ואף סיפק למאזינים הפתעה: ראיון נדיר עם מסנג, היישר מאולפן התחנה ברמת השרון ועד לארה"ב, מקום מושבו של מסנג. 

"אני מתכנן לחזור להופיע ולבקר לתקופות יותר ארוכות בארץ", סיפר מסנג לראשונה. "תמיד ישראל הייתה הבית עבורי ומאד הייתי רוצה לחזור להתערות יותר בתעשיית המוזיקה הישראלית, כמו בעבר".