אחרי שהטיזר שיגע את הטיק טוק והפך ללהיט ויראלי עם חצי מיליון צפיות - היום יוצרת ה"אקס פקטור לאירוויזיון", שחר אדמוני, משיקה את את הסינגל הרשמי "דייט גרוע" וכמו שרבים כבר מזמזמים אותו מהרשת: "זה הדייט הכי גרוע שהיה  לי בחיים", בין השאר על ידי כוכבת "אהבה חדשה" דנה בן ארי.

לאחר שסרטוני הקאברים שלה גרפו מיליוני צפיות ביוטיוב, ואחרי שסחפה את השופטים בעונה האחרונה של הריאליטי המוזיקלי של "רשת 13", משחררת שחר אדמוני, הזמרת והיוצרת בת ה-19 סינגל שני.

השיר נכתב על ידי יוצרת הלהיטים צליל קליפי ("הולכת איתך", "מסע" ועוד) והופק על ידי ינון יהל ו-SYNC (אביב ברנהולץ וחן קורדובה). שחר היא האמנית הראשונה שהוחתמה בלייבל "סשן 42", בו חברים טל פורר, ינון יהל, רון ביטון ומנוהלת בשותפות עם צליל קליפי.

אם השיר הזה נשמע לכם מוכר, כנראה שכבר שמעתם אותו בטיקטוק, לשם שוחרר כטיזר לפני כשבוע וכבר זכה לחשיפה של למעלה מחצי מיליון צפיות ושיתופים של חוויות הדייט הגרועות ביותר.

כזכור, בריאליטי "אהבה חדשה", עידן מוסרי, בן הזוג של דנה בן ארי, עשה מהלך מכוער כשניסה את מזלו עם שני גולן שנמצאת בתוכנית בזוגיות עם מיכאל, בזמן שזוגתו הלכה להתפנות בשירותים. כל זה קרה בארוחת הזוגות המשותפת. המהלך הוליד ביקורת נוקבת ותגובות קשות נגד עידן. כוכבת התוכנית שיתפה את התגובה שלה בסטורי ויראלי כשהיא שלחה מסר די ברור. בן ארי העלתה סרטון של עצמה מבצעת ליפ-סינק לשיר "זה הדייט הכי גרוע שהיה לי בחיים", מתוך סינגל חדש של שחר אדמוני מ"אקס פקטור", שעתיד לצאת בקרוב וכבר מככב בטיקטוק עם עשרות סרטונים.

שחר, רק בת 19 וכבר שנים מתעסקת במוזיקה, מנגנת בגיטרה, פסנתר ותופים וכותבת שירים. ביצירתה היא משלבת את ההשפעות שלה מילדות ועד היום – פופ רוק ומזרחית. שחר מביאה כנות חד פעמית, היא כותבת על חייה, הרגשות שלה, ומספרת בפתיחות גם על החרדות והגמגום איתם היא מתמודדת. אדמוני התארחה בתחילת השבוע בהופעתה של מירי מסיקה בזאפה הרצליה, ובליין "ליזי" במועדון הבי סייד בתל אביב שם חשפה את הסינגל החדש לראשונה.