מסטטיק ובן אל ל"התקווה 6": מפיק העל ג'ורדי, שידוע יותר מכל משיתופי הפעולה שלו עם הצמד המצליח סטטיק ובן אל משיק סינגל חדש עם "התקווה 6".

השיר "לא חיים פעמיים" הוא שיתוף פעולה ראשון של הלהקה עם המפיק, והוא  נולד מתוך רצון משותף לייצור משהו שונה ממה שהלהקה עושה בדרך כלל מבלי שהתוצאה תישמע זרה ומנותקת -שלה.

השיר שנכתב על ידי  סולן הלהקה עמרי גליקמן ביחד עם ג׳ורדי, רון ביטון ואיתי שמעוני, מתאר את השבריריות של האדם אל מול המציאות, הבחירות אל מול החיים וההשלמה שמובילה לקבלה תוך שהוא מדרבן למצות את החיים עד תום. את הקליפ המושקע שמלווה את השיר ביים הבמאי הבינלאומי, אינדי חאיט (נגה ארז, לולה מארש) והוא צולם בקייב, אוקראינה.

כשבוע לפני פרוץ המלחמה נסע סולן הלהקה עמרי גליקמן לעבוד עם אינדי, הידוע בחיבתו לכוריאוגרפיה וריקוד. הנסיעה כללה 3 ימי חזרות עם כוריאוגרף מקומי ויום צילום בבית מלון ותיק וקלאסי בלב קייב. במהלך יום הצילום, יצאה הודעה רשמית של משרד החוץ שדרשה מכל הישראלים להתפנות מאוקראינה לאור המתיחות.

שעות ספורות לאחר תום הצילומים כבר הייתה הלהקה בדרכה הביתה כשמאחוריה נותרים כל אנשי צוות הקליפ שמהלך חייהם עתיד להשתנות כהרף עין.