הזמרת עדן בן זקן פותחת את הקיץ עם סינגל חדש, WTF, שהוא גם שיר הנושא של אלבומה החדש והשישי שעתיד לצאת בקיץ הקרוב. השנה האחרונה שוב האירה פנים לעדן, כשאלבומה האחרון "מועבט" הוביל את המצעדים, הפך לאלבום השנה עם שרשרת להיטי ענק בזה אחר זה, כש"מועבט" זוכה בשיר השנה ביו-טיוב ישראל, והיא עושה היסטוריה כזמרת הראשונה שזוכה בתואר הזה.

את השנה החדשה היא פתחה בשיא נוסף, כשהפכה שוב לזמרת הראשונה בישראל שמילאה במופע 360 מעלות את היכל מנורה מבטחים, במופע המשותף עם זהבה בן.

ועכשיו עם פתיחת הקיץ, היא מכריזה על אלבום חדש ושיר חדש מתוכו שמשתחרר לאוויר. הקליפ החדש של עדן בן זקן WTF (מילים ולחן: רון ביטון, עדן בן זקן וסתיו בגר), אחד מהקליפים היקרים והגדולים שנעשו בישראל עד היום, ע"י הבמאי המוביל רומן בוצ'אצקי.

הקליפ נפתח כאשר עדן בחדר הלבשה, מתלבטת מה ללבוש ומחליפה בגדים, היא מתאפרת, מתכוננת ("כבר 5 שעות") עד לרגע השיא שלפתע עדן "יוצאת" סוף סוף החוצה במיטבה "מתוקתקת" וסקסית כפי שעוד לא ראינו אותה עד היום - צועדת לתוך סט של מסלול אופנה יוקרתי מלא סטייל, שלמרות שאין אף אחד בקהל - היא צועדת עליו בביטחון ותעוזה מלאה. אורכו של סט המסלול אופנה הוא כ-18 מטר. גובהו כ-5 מטרים. כ-50 אנשי צוות עבדו על הקליפ.

בהפקה מסבירים כי: "הסצינה באה להמחיש העצמה ואת השוויון של כל אחד ואחת מאתנו. בקליפ אנו רואים שעדן מביאה ביטוי לא רק לעצמה כאישה, אלא לכל אחת ואחד שרוצים להיות ה-100 אחוז של עצמם ברגע השיא.אנו יכולים לראות דמויות שונות ומגוונת צועדות על המסלול כמו גברים, נשים, דראגיסטים, רקדניות מסצינת הווגינג, טרנסג'נדרים ועוד".