אמש שודרה במגזין סוף השבוע של "חדשות 12" כתבה בה אורי קומאי, האיש מאחורי הזמר הסאטירי "דודו פארוק", נחשף לראשונה בפניו ולא בתור אותה דמות. בראיון סיפר קומאי איך יצר את דמותו של הזמר הפרובוקטיבי, שיתף בביקורות הקשות שקיבל עקב הטקסטים הפרובוקטיביים וחשף מה עמד מאחורי ההחלטה לפרוש מגילום הדמות. 

בנוסף, התנצל הקומיקאי בפני אלו שנפגעו מדמותו: "אני מתנצל על זה, אני לא התכוונתי, אני לא התכוונתי. המטרה הייתה לראות את העולם דרך הדמות הזאת. תראו איך העולם נראה, תראו איך אנשים נראים. ככה אנחנו נראים. זה משחק, אני שחקן. זה כל כך פשוט, אני שחקן".

הרשת לא נשארה אדישה לחשיפה, והגיבה בסערה. "אורי קומאי הוא יהלום מהלך. הוא נפש שצריכה לקבל תקציב ממשרד התרבות ולהתעסק כל היום ביצירה. בכל מדינה אחרת הוא היה מגה סופר סטאר. אופירה וברקו, צמד מעצבי דעת הקהל הדגולים, צילקו בו משהו. איזה באסה עם המדינה הזאת", כתב אחד הגולשים ברשת הטוויטר. 

"אני רואה את הכתבה על אורי קומאי ופשוט כואב לי עליו, ילד שהמציא דמות סאטירית בצבא, רץ איתה, ויצאו עליו בגלל הטקסטים. יא חבורה של סאחים, כולם פה רוצים להיות אמריקה, אתם אי פעם שמעתם שיר של אמינם? ליל בייבי? קנדריק לאמאר? מה אתם חושבים שיש בשירים שלהם? שלום חנוך?", הוסיף גולש אחר.

"אורי קומאי, הלכת רחוק מדי ביצירה, ועכשיו כדי לתקן אך טבעי שתצטרך לצעוד לא פחות. אם באמת יש אידיאל, אז תפקידו של דודו פארוק לא נגמר. עכשיו הוא צריך לפתוח מעגלים עם אותם בני נוער ולשים להם את המראה שעבדת כלכך קשה עליה בפנים, ולמצות את התוחלת שלו. רק כך תוכל לסגור מעגל. לפחות איתי", הוסיף מגיב אחר.

"אורי קומאי ניסה לשכנע את הערסים שהם מגוחכים ועשה עליהם פארודיה, במקום זה הוא גילה שהם ככל כך ערסים שה אוהבים את הפארודיה", ציין כותב נוסף.

"אורי קומאי שובר את לבי כי אני באמת מאמינה לו שהוא בנה את הדמות של דודו פארוק כביקורת על החברה וזו בהרבה מקרים המטרה היפה ביותר של אמנות", ציינה גולשת אחרת.

"לא יודע אם מישהו פה שם לב, אבל בשקט בשקט דודו פארוק יצר דמות של אשכנזי מתנשא בשם אורי קומאי. קטע מטורף", סיכם גולש אחר.