לאחר שעבר מתיחת פנים בשנה הקודמת, פסטיבל יערות מנשה המסורתי חוזר ויתקיים באוגוסט הקרוב בשדה הרחב והפתוח שבמועצה האזורית מגידו תחת השם "סנטרל פארק מגידו".

ברביעי ה-17/8 ייפתח הפסטיבל עם מופע של חנן בן ארי. בחמישי ה-18/8 יופיעו סימה נון, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, פול טראנק ומרסדס בנד.

ביום שישי ה-19/8 יופיעו: אלון עדר שיארח את דניאלה ספקטור, לולה מארש, ג׳ירפות שיארחו את עדן דרסו, בלקן ביט בוקס ואסף אבידן. במוצ"ש ה-20/8 יופיעו: צליל דנין, נונו, אקו מארחת את שפיטה, טיפקס מארחים את ערוץ הכיבוד, מרגי ופלד.

ליינאפ הפסטיבל (צילום: יח''צ)
ליינאפ הפסטיבל (צילום: יח''צ)

במקביל לבמה הראשית יפעל גם מתחם סאות' פארק – מתחם מופעים חדש, אלטרנטיבי וחינמי אשר יפעל לאורך כל ימי הפסטיבל ויציג סדרה של מופעי מקור, יצירות חדשות בהופעות טרום בכורה, מופעי ילדים, סדנאות אמן, שיתופי פעולה בינלאומיים מסקרנים ועוד שלל התרחשויות. פירוט מלא ורשימת המופעים המלאה תתפרסם בהמשך באתר הפסטיבל וברשתות החברתיות.  

במקביל לפעילות במתחמים השונים, יתקיים השנה לראשונה - מגידו Bandcamp – כנס ראשון מסוגו בארץ לנוער שוחר מוזיקה. במהלך שלושה ימים בין ה-15-17.8.2022 יתכנסו מאות נערות ונערים מכל הארץ להרגיש את הפסטיבל מקרוב, וכחלק מהכנס הם יעברו סדנאות אמן עם חלק משתתפי הפסטיבל ויתנסו בנגינה ובלימוד מוזיקה. 

נתי וירבה, מנהל הפסטיבל: ״מאז 2009 אנחנו מגשימים את החלום שלנו ומקדמים את התרבות בארץ במסגרת פסטיבל ׳יערות מנשה׳, שהפך עם השנים לאחד מאירועי התרבות המוכרים, והאהובים בישראל. גם השנה אנחנו גאים להתהדר בליין אפ מהחלומות ולתת לקהל את הכי טוב שאפשר, באחד המקומות הכי יפים בארץ".