אחרי שנתיים בהן הקהל הישראלי ישב בבית בגלל מגיפת הקורונה והופעות בינלאומיות היו בגדר חלום, ונטפליקס הייתה מקור הבידור המרכזי - עונת ההופעות של 2022 נפתחת עם בשורה גדולה - להקת "מארון 5" עטורת פרסי הגרמי שפתחה הערב את  עונת ההופעות בישראל, במסגרת סיבוב הופעות אזורי ראשון אי פעם במזרח התיכון.

הערב נפתח עם השיר "מוב לייק ג'אגר", כשהסולן אדם לבין לבוש בג'קט ג'ינס וחולצת פסים פתוחה. בדיוק מושלם, שלא נהוג במחוזותינו, הלהקה המשיכה עם הלהיטה הגדול "this love" כשהקהל שר איתה בהתלהבות. 

במהלך ההופעה, סיפר הסולן, אדם לוין, בהתרגשות: "יש לי סיפור לספר לכם והוא כיפי. הגענו למלון, ובבוקר פתחנו את הדלת, ראינו הת הים, היה כך כך יפה, בחיים לא היינו כאן".

על הפגישה עם קורל ביסמוט, ממנה ביקש שתופיע עמם הערב, הוסיף: "שתיתי תה, ושמעתי את הקול היפה הזה, מישהי ששרה שעות, ושרה כל כך יפה. היא שרה שיר שלנו 'Sunday morning' והיא עשתה אז זה טוב, וביקשתי ממנה להופיע איתנו".

הבוקר פורסם כי פרט לחימום של זוכה "הכוכב הבא", תמיר גרינברג, מי שהופיעה עם הלהקה גם כן היא הזמרת קורל ביסמוט. זאת לאחר שסולן הלהקה, שהגיע לתל אביב במהלך סוף השבוע ראה את הזמרת מופיעה בטיילת תל אביב, והעלה סטורי מתלהב מההופעה לחשבון האינסטגרם שלו. לאחר מכן נודע כי הוא הזמין אותה להופיע.