ב-7.7, יומיים לפני ה-9.7, יום הולדתה של הזמרת מרסדס סוסה, וגם יום העצמאות של ארגנטינה, יתקיים בבית החייל בתל אביב מופע מחווה לסוסה, הנחשבת לזמרת הנערצת ביותר ברחבי אמריקה הלטינית וזכתה לכינויים רבים בניהם "קולה של דרום אמריקה", "לָה נֶגְרַה" (השחורה, בשל שיערה השחור) ועוד.

לרגל המופע, חברו הזמרת מיטל טרבלסי שביצעה רבים משיריה של סוסה ואף זכתה להופיע עמה, ומירי אלוני שתתארח במופע, לביצוע משותף לשיר "תן שמחה בליבי" (Y dale alegría a mi corazón) בנוסח העברי של רחל שפירא, ובעיבוד והפקה מוזיקלית של קובי אשרת שהביא את השיר, כמו גם את שאר הביצועים במופע, מדרום אמריקה אל ישראל והמזרח התיכון. 

את המופע תוביל הזמרת והשחקנית מיטל טרבלסי לצד האמנים האורחים מתי כספי, מיקי גבריאלוב, מירי אלוני, וקוקי סוסה, מהזמרים המובילים בז'אנר מוזיקת הנשמה הארגנטינאית, אחיינה של מרסדס סוסה. 

את המופע ילווה הרכב נגנים מהשורה הראשונה הכולל את תומר קלינג (פסנתר/ קלידים/ אקורדיון/ קולות), אילן אביב (בס), גדי סרי (כלי הקשה), רוס פלדמן (גיטרות/ עוד/ בוזוקי), אמיר גבירצמן (כלי נשיפה) וקובי אשרת ( גיטרות/ כלי הקשה/ קולות). יחד הם יבצעו משיריה המוכרים והאהובים של סוסה.