מותג משקאות האנרגיה XL משיק לראשונה את XL ELEMENTS – פסטיבל מוזיקה אלקטרונית בינלאומי בהשתתפות נבחרת די-ג'ייז מובילים בסצנת חיי הלילה בעולם, שיופיעו עם סטים מיוחדים בלייב בשילוב חומרים מוכרים מהרפרטואר העשיר איתו הם מופיעים בעולם.

את הפסטיבל הראשון יפתחו השמות הגדולים בסצנת חיי הלילה בעולם, בהם: ARTBAT, Magdalena, Adana Twins, Magit Cacoon ו-Hard to Tell, והוא יתקיים ב-14 ביולי בלייב פארק ראשון לציון (פתיחת דלתות בשעה 22:00 עד הזריחה).

מותג XL מחובר לעולמות המוזיקה האלקטרונית כבר שנים רבות,  ולוקח חלק משמעותי בבניית סצנת חיי הלילה בישראל והשנה, לראשונה, פותח המותג ליין משלו עם כמה מהשמות הגדולים בעולם לאירוע אקסקלוסיבי עם סטים שלא נשמעו קודם.

הכניסה אל הפסטיבל תתאפשר למוזמנים ודרך אתר הרשמה עם פעילות ייעודית בלבד – ללא מכירת כרטיסים.

נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה בטמפו: "לאורך שנים המותג XL פועל בזירת המוזיקה האלקטרונית ולוקח חלק משמעותי בסצנת חיי הלילה של ישראל. השנה עלינו מדרגה עם פסטיבל ייעודי בהשתתפות האמנים הבולטים בארץ ובעולם, הפתעות נוספות בדרך".

משתתפי הפסטיבל:

ARTBAT: הצמד האוקראיני ארתור ובטיש המוכרים הם הכוכבים העולים, העתיד וההווה הכי מסקרן של תעשיית הטכנו העולמית. המוזיקה של ארטבאט מתנגנת כדרך קבע בסטים של האמנים הגדולים ביותר כגון: סולומון, טייל אוף אס, ריצ'י הוטין, מסאו פלקס ועוד רבים. הם התוו את הדרך לאומנים, עשו אירועי ענק, הופיעו בכל רחבה ובכל פסטיבל נחשב בעולם והפכו להיות מצמדי הדיג׳איים הדומיננטים שקיימים כרגע בגלובוס.

Magdalena: מגדלנה נולדה למשפחה מוזיקלית ונחשפה מגיל צעיר לתווים וליצירות מופת אלקטרוניות, כך שלא מפתיע שנדבקה בחיידק ופיתחה לעצמה סטייל ייחודי. במהלך השנים אותו סטייל שם אותה על הבמות הגדולות ביותר לצד אמנים מוכשרים וקהל משולהב. מגדלנה היא כבר אורחת קבע בפסטיבלים חוצי יבשות בזכות הטראקים והאומנות שלה.

Magdalena (צילום: יח''צ)
Magdalena (צילום: יח''צ)

Adana Twins: החל מרזידנסי נחשק במועדון הווטרגייט בברלין ועד לתיקלוטים בכל פסטיבל בעל שיעור קומה בדרום אמריקה, DGTL באמסטרדם, Melt בגרמניה, ספייס באיביזה וזו רק רשימה חלקית - אדאנה טווינס היו במקום הנכון ובזמן הנכון כאשר פרצו עם שורה של הפקות שנעות על המנעד שבין האוס מלודי ליודעי דבר, לבין מפלצות רחבה היסטריות שמקנות לכל מסיבה את רגעי הטירוף הנחוצים לה.

Adana Twins (צילום: יח''צ)
Adana Twins (צילום: יח''צ)

Hard to Tell: צמד הדיג׳איים הישראלי שמשגע את הרחבות, הרבה מעבר להיות פרפורמרים יוצאי דופן, הם מנתבים את המוזיקה שלהם למקומות שמימיים, טכנו פרוגרסיבי שייחודי רק להם, שנותן קיקים שמרווים את הנפש ולשמוע את הצליל הבא.

Magit Cacoon: מגית קקון היא ללא ספק אחד הדברים המרגשים ביותר שיש לישראל להציע לעולם. מייצרת מוזיקה חוצת יבשות, מנגנת בכל פסטיבל אפשרי ברחבי העולם ומשחררת להיטים בקצב מסחרר. אחרי ההחתמה בלייבל מוביל, היא גם פתחה לייבל משל עצמה לפתח בו את הדור הבא.