רביד פלוטניק, טונה, נגה ארז ועוד כוכבי היפ הופ ישראלים על במה אחת: 20 שנה לפרויקט האגדי, שיזם פילוני (שב"ק ס'), המפיק המוסיקלי, מהאבות המייסדים של סצנת הראפ הישראלית. האירוע המיתולוגי "כל הקופה", למעשה כינס את כל אמני הראפ הישראלי, לערב של מוסיקה ללא הפסקה עם חיבורים מרגשים ומיוחדים. הבשורה והרוח החד פעמית של הפרויקט נשארה חרוטה בזיכרונות הקהל, שהכיל וגדלו בו, בין היתר, הכוכבים הגדולים של ימינו.

היום, 20 שנה אחרי הערב האלמותי וההיסטורי ההוא, נולד, ביוזמת פילוני בשיתוף המנהל האמנותי נועם פיינגולד ובהפקת קבוצת TOMIX, משיק את מופע הקאמבק של "כל הקופה" בגרסה העדכנית שלו. אמני הראפ הישראלי העכשווים והלוהטים של תקופתנו, בשלים להתחבר יחד להחזיר עטרה ליושנה במופע "כל הקופה".  

כרזת המופע ''כל הקופה'' (צילום: erezoo)
כרזת המופע ''כל הקופה'' (צילום: erezoo)

במופע ישתתפו ענקי הראפ של ישראל: רביד פלוטניק, טונה, נגה ארז, עטר מיינר, אקו, סימה נון, כהן, פלד, ג'ימבו ג'יי, אורי שוחט, טדי נגוסה, דיג'י מש, שקל, צוקוש, הלם תרבות, תמיר בר, לוקץ', טפש, מבוא הדודאים, אברהם לגסה, אורטגה, ווייב איש ועוזאל.  

המופע, שבנוי כ-mixtape-live band, יתקיים על במת 360 בהפקה מיוחדת, שבנויה מרצף מוסיקלי בלתי פוסק. המופע מתגלגל מאמן לאמן, live mix tape לחגיגת ניצחון של הראפ העברי. שעתיים וחצי של חרוזים חותכים ופרפורמנס מרשים, מדי ג'יי סטס עד live band. גיבורי הראפ על במה אחת וסביבם הקהל הלוהט ביותר בישראל, שלא חווה כזאת אנרגיה כבר 20 שנים.

פילוני: "כבוד ענק עבורי לקחת חלק ולהתחבר לדור הבא שלקח את המוסיקה לרמה אחרת, ולקהל - 'מצמצתם-פספסתם. לא היה דבר כזה בארץ".