לראשונה בקריירה, הזמרת נועה קירל הודיעה על מופע יחיד בבמה הגדולה ביותר במדינת ישראל - גני יהושע בפארק הירקון. ההופעה תתקיים ב-24.8.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (שני) בזום מלוס אנג'לס, קירל סיפרה: "אני יושבת כאן ממש ברעידות. אני מאוד מרוגשת ומאושרת להכריז על המופע שלי בפארק הירקון. זה פרויקט חיי. חיכיתי כל חיי להופיע על הבמה הכי גדולה כאן. אחרי כל השנים בתעשייה אני מרגישה ראויה לבמה הזו, גם בתור אישה לעשות את הדבר הזה, זה סוג של היסטוריה".

"כפי שניתן לראות אני באמת נורא מתרגשת להיות על הבמה הכי גדולה בארץ, ויש חששות תמיד", הוסיפה קירל. "זה היה החלום הגדול בקריירה שלי, אני לוקחת סיכונים ודברים שנראים כנגד כל הסיכונים. לרוב אני מרגישה כרגע מוכנה לעלות על הבמה הזו, וזו לא סתם עוד במה. אני מרגישה אחרי כל השנים בתחום, אני קוראת לזה פרויקט חיי. לחשוב על זה שיש כל כך הרבה אנשים שיקנו כרטיס, ואני משתדלת פחות לתת מקום לחששות. אני מרגישה סופר מוכנה להגשים את החלום הזה. אני מרגישה שאני מאתגרת את עצמי".

"דרושה ממני עבודה לא קלה בנושא הזה, אני רצה כל היום על ההליכון ושרה, זה מה שביונסה עושה אז אני מקווה שזה עובד. זה לא פשוט לשלב גם וגם וגם. רציתי להגיע לפרויקט הזה ודאגנו מראש שלקראת התאריך יהיה לי את הזמן לעבוד על המופע כמו שצריך, זה הרבה עבודה. יש לי את הצוות שלי שעוזר לי".


היה דיבור על זה שמחקת את התוכן שלך, זה היה רצון לעורר עניין?
"אולי, אני מנסה להיות קצת מסתורית. זה כל הפרויקט החדש שנוצר, החלטנו לעשות את המהלך הזה כדי ליצור עניין. זה משהו אחר חדש, בואו ניתן לזה רגע. אני נותנת לזה רגע עם העוקבים שלי. זה משהו אחר וניתן לו את הפוקוס שלו".

איך את מרגישה לעשות את זה כאשה?
"אני מרגישה גאווה בתור אשה לעשות את זה, גם בתור אמנית וגם בתור בן אדם. אני מתפתחת כאדם, כאמנית וגם כאשה. זו גאווה לעמוד על הבמה הזו. אני חושבת שזה בונוס והלוואי ויהיו אחרי עוד ועוד נשים".


מה הייתה ההופעה הראשונה שראית בפארק הירקון?
"הייתי בכריס בראון, הייתי בהופעה של ג'סטין ביבר בפארק היקרון, ואני אמרתי 'בא לי להיות על הבמה הזו'. כיף שהרגע הזה הגיע. כיף להיות בצד הזה, ולא בצד של הקהל".


מה את עושה לפני הופעה כדי להירגע?
"אני עושה המון חזרות, כדי לא לחשוב בכלל על הכוריאוגרפיה והמילים. אני באמת חושבת שלפני שאני עולה לבמה יצא לי קצת פיפי במכנסיים. אולי אני אעלה עם חיתול נצנצים. זה יהיה אחלה קמפיין", הוסיפה קירל וצחקה. "יכול להיות שאני אתעלף, אאבד הכרה, ויש לפניי תקופה לא קצרה של חזרות. אני הולכת לקרוא עת התחת".

את מוכנה לחום של אוגוסט בפארק הירקון?
"לא. ואני הולכת גם לרקוד בחום הזה. אנחנו ניעזר בסוללת מאווררים שיתנו קצת בריזה".

הילדה מ'פושרז' בת ה-10 האמינה שהיא תגיע לפארק הירקון?
"כן. ידעתי שזה יגיע. יצרתי לעצמי את המציאות הזו. עבדתי קשה".

איך העבודה בחו"ל?
"הופעתי במיאמי לכבוד חודש הגאווה, הייתה הופעה מדהימה, עצרתי בלוס אנג'לס לכמה פגישות עם הלייבל שלי".


יש הרבה ארגונים בארה"ב שמתנגדים לישראל
"לא יצא לי להיתקל בהפגנה נגד ישראל בהופעה שלי. החלום שלי הוא להגיע עם המוזיקה שלי לכמה שיותר אנשים בעולם. חלק מהחלום הזה הוא להראות צד אחד של ישראל וגם להראות את המוזיקה שלי בצד אחר בעולם. אני רוצה לייצג את המדינה שלי בכבוד בעולם, ואני מקווה לא להתקל בהפגנה כזו או אחרת ואני ישראלית גאה ואני מקווה לייצג את המדינה שלי בכבוד".