בסוף השבוע האחרון הגיעו לסיומן שתי הופעות הענק של הזמר אייל גולן, שנערכו באיצטדיון בלומפילד לרגל חגיגות 30 שנות קריירה מול קהל של 60 אלף איש. בשני הערבים נערכו הופעות אורח מקפיצות, של משה פרץ דודו אהרון, די ג'יי עופר ניסים, עדן בן זקן וזהבה בן. רבים העבירו ביקורות על המחירים המופקעים במזנון, נציגיו של גולן הכחישו כל קשר למפעילו, אך כעת מתברר בכל זאת כי היה קשר.

עוד בערב ההופעה הראשונה התקבלו ביקורות רבות על מחירים מופקעים במזנון ה-VIP, לדוגמא 50 שקלים לבקבוק קולה ו-150 שקלים לצלחת חמוצים. נציגיו של גולן מסרו אז "חברת 'ליאם הפקות' מבקשת להבהיר כי אין לה שום קשר למזנוני האוכל והשתייה או למחירים באצטדיון בלומפילד במופעי GOLD. הנ"ל קשור לזכייני המזנונים".

כעת, מתברר כי דווקא קיים קשר בין מפעילי המזנונים ל"ליאם הפקות", וכי אחוזים מהרווחים עברו לנציגו של גולן. "כמו כל חברה שמפיקה אירוע באצטדיונים השונים ברחבי מדינת ישראל, לפי החוזה של ההפקה הנכנסת לאצטדיון, היא מקבלת עשרה אחוז מכל ההנכסות ללא קשר לזכיין זה או אחר", נמסר מיחסי הציבור של הזמר. "ואין לה שום מעמד בבחירת הזכיין, התנהלותו וכמובן ומחיריו", הבהירו בחברה