שי עמר - "אושר ובעוני"
אנחנו בספק אם מעולם לא שמעתם את השיר המצליח "באושר ובעוני" של הזמר שי עמר, שפרץ אי שם בשנת 2001 והפך ללהיט שכבש את המצעדים. בשנת 2002 הוא אפילו זיכה את עמר בפרס נוצת הזהב של אקו"ם כתגלית השנה, ומאז - כאילו בלעה אותו האדמה. לאורך השנים שחלפו עמר ניסה שוב את מזלו בעולם המוזיקה, השתתף באודישנים לתוכנית "The Voice ישראל" בשנת 2012, הוציא סינגל נוסף בשנת 2015 בשם "מכתם לדוד" ואחריו עוד אחד בשם "כציפור בודד על גג", אך אלו לא הצליחו להחזיר את התהילה שאפפה אותו בתחילת הדרך. כיום, עמר בן ה-43 חי חיי משפחה צנועים, הוא נשוי ואב לארבעה, ובשנים שלאחר הצלחתו החל להתקרב יותר ויותר לדת. 

נועה פארן - "אל תשחק איתי"
המנון הנערות המתבגרות של ראשית שנות ה-2000, עליו חתומה נועה פארן, הוא אחד מאלו שמלווים אותנו עד היום. אין אחת שלא מצאה את עצמה עם חברות באוטו צורחת את המילים לשיר "אל תשחק איתי", ולפתע מגלה שהיא מכירה את כולן בעל פה. אך ההצלחה של השיר, שיצא לרדיו בשנת 2005, לא הזניקה את פארן להצלחה בתעשיית המוזיקה בישראל. אחרי שלאורך השנים שיתפה פעולה עם כמה אמנים גדולים, כמו שירי מימון עם השיר "ורציתי שתדעי" או באלבום "בעזרת הג'אם" של הדג נחש, פארן החליטה לשנות כיוון. ב-2018 הצטרפה לחברת הפרסום "Lemur Creatives", תחילה כעורכת תוכן ומדיה חברתית וכיום היא שותפה ומנהלת התוכן של החברה המשרתת חברות לצד אמנים. כמו כן, היא חיה יחד עם בעלה, אסף פרוש, וארבעת ילדיה בקיבוץ רמת יוחנן. 

סער בדישי - "אף אחד לא רואה"
את סער בדישי אתם ודאי מכירים יותר בזכות תפקיד המשחק או השירים שכתב בסדרה "השיר שלנו" שהפכה לאחת מסדרות הקאלט הכי מצליחות בישראל. מלבד העובדה שכתב והלחין כמה שירי נוסטלגיה כמו "האור בחיי" או "הבלדה שלי עלייך", שביצעה נינט טייב, לבדישי גם כמה להיטים שבחר לבצע בעצמו. השיר "אף אחד לא רואה" הפך ללהיט בשנת 2004, אך דווקא בשיא הקריירה בדישי בחר לעבור להתגורר עם בת זוגו בבריטניה. בשנת 2010 הוא שב חזרה לארץ ומאז הוא החליט להשתמש בקול שלו למטרות אחרות - דיבוב. תופתעו אך הוא הקול שמאחורי "פו הדוב" או "הדרקון הראשון שלי" ומאז הוא הספיק לצבור עוד ועוד תפקידי דיבוב שונים בעולם האנימציה. כיום בדישי ממשיך בעשייה, תוך הוא נשוי ואב לבת. 

שרון רוטר - "ארוץ אלייך"
בשנת 2002 הזמרת שרון רוטר הוציאה לרדיו את אלבומה שזכה לשם המקורי "שרון רוטר", בתוכו היה שם את הלהיט "ארוץ אלייך" שכיכב במצעדי הפזמונים ועד היום מתנגן ברדיו מפעם לפעם. בראשית שנות ה-2000 רוטר לקחה חלק במספר הפקות גדולות עם זמרים כמו ברי סחרוף או אביב גפן, דיבבה מספר סדרות ואפילו שרה את שיר הנושא של "הילדים מגבעת נפוליאון", אלא שאז בשנת 2008 היא חזרה בתשובה והתרחקה מאור הזרקורים. כיום, מלבד היותה נשואה ואם לחמישה המתגוררת בצפריה, היא החלה לכתוב מאמרים לאתר "ברסלב ישראל",  מנחה בערוץ אורות ובערוץ 20, עורכת את המגזין לנשים "לנשמה" מבית "הרמב"ם היומי" ומשנת 2017 היא בעלת טור אישי בעיתון "שביעי".

שאול צירלין - "סוכר"
השיר "סוכר" של שאול צירלין, שיצא אי שם בשנת 1989 הפך ללהיט ענק באותה השנה ובזו שלאחריה, ועד היום צירלין מזוהה עמו. מאז ועד היום צירלין ממשיך לעסוק במוזיקה אך לקח על עצמו את הדרך הקשה, כשהחליט שלא לנסות לקדם את עצמו באמצעות אף גוף מסחרי. בשנים 2015-2016 קיים שיתוף פעולה מוזיקלי עם אורי מיילס שלקח על עצמו את תפקיד מנהלו המוזיקלי, וליווה אותו בהופעה "נדודי אהבה",  והוסיף צירלין על פעילותו האמנותית כשהחל לכתוב גם פואטיקה ונוהג להופיע בעיקר במתכונת של במתכונת של קופה פתוחה. בשנת 2017 צירלין פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי אובחן באי ספיקת כליות, ובספטמבר 2021 עבר השתלת כליה. כיום הוא רווק, אב לילד ומתגורר בזיכרון יעקב. 

שירה גבריאלוב - "הבוקר יאיר"
נפתח ונספר לכם שהיוצרת המוכשרת שירה גבריאלוב מעולם לא עזבה את עולם המוזיקה. אמנם הלהיט שלה "הבוקר יאיר" זכה להשמעות רבות, הגיע למקום הראשון במצעד השירים בגלגלצ והיא אפילו שרה את שיר הנושא של "ראש גדול" באותה השנה, אך התהילה דעכה. לאורך השנים גבריאלוב עשתה מוזיקה בלונדון, והסינגל השני מתוך האלבום הוא Don't Just Walk on By הגיע למקומות הראשונים במצעד הפזמונים בטורקיה, דנמרק, אלבניה ואף הושמע בתחנות רדיו בארה"ב. בניסיון נוסף להיכנס לתעשייה גבריאלוב השתתפה בתוכנית "אמריקן איידול", ולאחר מכן חזרה לארץ והשתתפה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", אך לא נכנסה לנבחרת. לפני כחצי שנה גבריאלוב בת ה-33 נישאה לבחיר ליבה, ואף הוציאה לכבוד המאורע שיר בשם "על הכל", ומאז היא ממשיכה לנסות לפרוץ את דרכה בחזרה אל מצעדי הפזמונים בישראל. 

עופר אקרלינג - "לא רוצה לזמביה"
עופר אקרלינג, בוגר גלי צה"ל, פרץ בענק לתודעה בשנת 1982 עם הלהיט "לא רוצה לזמביה", שיר רגאיי מוצלח שאמנם בוסס קלות על השיר "אפריקן ראגיי" של הזמרת הגרמניה נינה האגן, אך היה גם ייחודי בפני עצמו. בעקבות ההצלחה הקליט אקרלינג אלבום בכורה תחת אותו שם שיצא ב-1983, אך מלבד שיר הנושא, השירים האחרים לא זכו להצלחה ואקרלינג החל לעבוד מאחורי הקלעים של עולם המוזיקה. ב-1985 הוא תרם טקסט לאחד השירים באלבום הבכורה של ריטה, ולאחר מכן עבר להתגורר בניו יורק במשך כעשור. כשחזר, בסוף שנות ה-90, הקים אולפן הקלטות, וב-1999 חזר לעשייה מוזיקלית והוציא את אלבומו השני "טיסת לילה". בעשור הראשון של המילניום הוציא אקרלינג מספר אלבומים, בין היתר בשיתוף פעולה עם המתופף האגדי ז'אן פול זימבריס, אך הם לא זכו לתשומת לב תקשורתית רבה. בעשור האחרון אקרלינג משמש כיועץ ויבואן אישי של ציודים אנלוגיים ואקזוטיים מחו"ל עבור אולפנים ומפיקים מוזיקליים בארץ.

אריאל הורוביץ - "יאללה ביי", "סיגל נחמיאס", "רנה"
אריאל הורוביץ, בנה של הפזמונאית והמלחינה נעמי שמר, פרץ בגדול בשנת 1998 כשהוציא את אלבום הבכורה שלו שכלל שני להיטי ענק "יאללה ביי" ו"סיגל נחמיאס", שנקרא על שמה של קצינת הקישור שלו. ב-2002 הוציא את אלבומו השני ובו להיט נוסף: "רנה", שתיאר רומן בדיוני בינו ובין הכוכבת ההוליוודית רנה זלווגר, שתעזוב הכל כדי לבוא איתו לדירה קטנה במוצקין ותעשה סרט עם איבגי פעם בשנה. מאז הורוביץ ממשיך בעשייה המוזיקלית, גם אם מתחת לרדאר, והקליט עד כה שישה אלבומים. במקביל הוא כותב טור שבועי בעיתון "ישראל היום" (ולפני כן בעיתון "מוצ"ש") ובו הוא מרבה לבטא עמדות ימניות-שמרניות.

נועה ג'ינו - "סיפור חיי"
ב-2001 הוציא דני סנדרסון את הפרויקט השאפתני "תולדות המים", ובו 13 שירים שכתב, וכל אחד מהם מבוצע על ידי אמן אחר. בין היתר השתתפו בפרויקט שלמה ארצי, שלום חנוך, ברי סחרוף, גידי גוב ובערך כל שם אחר שתעלו על דעתכם. בין השמות הגדולים השתחלה זמרת אנונימית בשם נועה ג'ינו, ששרה שיר קטנטן ויפהפה בשם "סיפור חיי". ג'ינו זכתה ללא מעט שבחים אז בתקשורת, ועלי מוהר ז"ל הקדיש לה את טורו השבועי המיתולוגי בעיתון "העיר", השווה אותה ליהודית רביץ בתחילת דרכה וצפה לה גדולות ונצורות. אלא שכל זה קרה כשג'ינו כבר התרחקה הלכה למעשה מהתחום: זמן קצר לאחר צאת האלבום של סנדרסון היא החלה בתהליך חזרה בתשובה, ומאז נעלמה מהשטח. בשנים האחרונות היא יוצרת ומופיעה בגבולות המגזר הדתי, ובמקביל מתחזקת עמוד פייסבוק ומספרת על, ובכן, סיפור חייה והחזרה בתשובה.

מוני ארנון - "תמונה שבורה"
ב-1988 הוציא מוני ארנון, שעד אז היה מוכר כחבר להקת "האחים והאחיות", את השיר היפהפה "תמונה שבורה" שזכה להצלחה גדולה. השיר, שארנון הלחין למילותיה של אסתר שמיר, מושמע עד היום ברדיו באופן תדיר, וב-2011 אף חודש על ידי אייל גולן במסגרת הפרויקט "שני צדדים למטבע", בו אמנים מהז'אנר המזרחי חידשו שירי פופ-רוק ולהפך. לצערו של ארנון המוכשר, הוא לא הצליח מאז לשחזר את ההצלחה, אך הוא ממשיך להיות פעיל בשדה המוזיקלי, הן עם "האחים והאחיות" שמתאחדים מדי פעם, והן במופע משירי סיימון וגרפונקל, אותו הוא מריץ לצד המוזיקאי רני משען.