אלפי בני אדם נותרו אמש (חמישי) מאוכזבים וזועמים לאחר שהופעתו של עומר אדם בפארק הירקון הסתיימה לאחר 58 דקות בלבד. הזמר, שקיים הופעה משותפת עם הזמר מדרום אמריקה ניקי ג'אם, עלה רק לקראת השעה 22:00, אך ההופעה הסתיימה במפתיע לאחר שעה בלבד, מה שהוביל לגל של תגובות זועמות.

הקומיקאי והסטנדאפיסט יונתן ברק עקץ את הזמר וכתב: "בשעה אני אפילו לא מספיק להתחיל את ההופעה שלי". גולש נוסף הוסיף: "זה מביך".

ברשת הפייסבוק תגובות הגולשים לא הסתירו את האכזבה העצומה. כך למשל מעריצה מאוכזבת כתבה: "לא הפסיקו לדבר על זה מהרגע שיצאנו, הוא לא היה במיטבו וזייף, ניקי ג׳אם היה יותר מביך ממנו ועשה ארבע שורות של שיר בלחץ. הכל חובבני להחריד".

מגיב נוסף בפייסבוק כתב כי "עומר אדם בנה לעצמו קופת חיסכון" ואחד נוסף אמר כי מדובר בלא פחות מאשר "ביזיון. שילמתי ממיטה כספי על רבע הופעה, שהייתה ברמה הכי נמוכה שיצאה לי לראות מזה שנים. נתן לנו ללכת הביתה אחרי פחות משעה של הופעה. אני כועס, מאוכזב ומה לא. זה לא מתקבל על הדעת".

ממשרד יחסי הציבור של חגית נוביק סלומון & ירון כהן נמסר:  "המופע של עומר אדם וניקי ג'אם בפארק הירקון ערך שעה וארבעים וחמש דקות כמו כל מופעי הפארק. עומר הזמין את ניקי ג'אם להגיע במיוחד לישראל למופע של השניים, והיה חשוב לו לתת לניקי זמן במה מכובד וכך היה.
עומר הופיע שעה ועשר דקות עם מיטב הלהיטים שלו ומודה לקהל הגדול שהגיע הערב לפארק".