הערב (רביעי) הגיע לריאליטי המוזיקה של "קשת 12", זמר מוכר עם וותק ולא מעט להיטים. לזמר קוראים ניב דמירל, שהניב להיטי רדיו כמו "הנקודות החלשות", "את אוהבת אותי כמו שאני" ובעיקר הלהיט "השעות הקטנות", שכיכב בצמרת מצעדי הפזמונים של גלגלצ וכאן גימל. דמירל פרץ לתודעה בריאליטי אחר, "דה וויס" אך, כפי שהעיד באודישן שלו, לא הגיע להצלחה אליה ציפה באמצעות התוכנית.

"אנשים הרימו גבה": זה הזמר המפורסם שהגיע לכבוש את "הכוכב הבא"

באודישן שלו בתוכנית, שר דמירל שיר מקורי שלו,  "לא לך", והצליח דמירל להרים את המסך, כשכל ששת השופטים, אסף אמדורסקי, קרן פלס, נינט, שירי מימון ואיתי לוי ורן דנקר הצביעו לו כחול, ולזכות שקלול מדהים של 90 אחוזים מהקולות.

באוגוסט 2018, התראיין דמירל לכתב "מעריב" דודי פטימר, וסיפר: "אני מודה על הזכות שניתנה לי להקליט את 'השעות הקטנות'", אומר דמירל כעת. "השיר הזה תרם רבות לפריצה שלי. תמיד כיף לשמוע שהקהל מבקש אותו שוב ושוב, ולדעת שזה לא להיט אינסטנט של חודש־חודשיים. זה מסוג השירים שאני מחפש תמיד להקליט".

בעודו נישא על גלי ההצלחה של התוכנית ואלבום הבכורה, הוזמן דמירל ביולי 2017 לארגנטינה כדי להקליט מיני־אלבום בספרדית בחברת התקליטים וורנר מיוזיק גרופ. "נסעתי לארגנטינה, ובמשך חודש התחברתי למוזיקאים מקומיים, הקלטתי חומרים ולמדתי ספרדית", מספר דמירל. "בשלב מסוים חזרתי לארץ, כי בער בי ליצור מוזיקה בישראל והחלטתי להתמקד בזה ולהקפיא את ההקלטות בארגנטינה. אני עוד אחזור לזה".

אתה חולם על קריירה בחו"ל?
"אני חולם על קריירה, נקודה, ואני מאמין שעוד אעשה משהו בחו"ל בעתיד".

בתוכנית הוא סיפר לאסי ורותם: "אני עושה דרך כמעט 10 שנים כבר. התחלתי מאוד מאוד בוסר, אז לקחתי גם איזשהו מחיר של להתגבש מול הקהל תוך כדי תנועה. הבנתי לאט לאט מה אני יותר רוצה להגיד, לעשות, ועוד יש לאן ללמוד, כמובן, זה תמיד בהתפתחות".

"הבנתי שאתה התנדנדת, כן רוצה, לא רוצה, מדוע?", שאל עזר. "זה כמו לטעום מעץ הדעת, מהפרי האסור. יש אנשים שיכולים להרים גבה, מה הוא עושה פה? מה זה קשור עכשיו? אבל אני חושב שדווקא אחרי הרבה שנים והופעות וקהל שאני מגיע אליו. אני מרגיש שיש לי עוד מה לתת ושאפשר להגיע לעוד המון אנשים".

כמו כן, הערב צפוייה להגיע לתוכנית מתמודדת מפתיעה נוספת, בתו שלו מוזיקאי ותיק, מצליח ומוכר, שתנסה להעלות את המסך של "הכוכב הבא". בפרומו לתוכנית היא אומרת :"קשה להיות 'הבת של' במסגרות של מוזיקה".