פסטיבל Zamna שמגיע מטולום שבמקסיקו, צפוי להתקיים בארץ ב-3 בספטמבר. הוא יתקיים בחוות רונית, למפגש שקיעה ראשון מסוגו – מדובר ביריית הפתיחה עבור Zamna בישראל כחלק מסדרת אירועים שנתית בשיתוף קבוצת ׳Boiler TLV׳ הישראלית. 

בטולום, גן העדן של האיים הקריביים המקסיקניים המדהימים, שבו הטבע ורוח החופש מתקיימים יחד , Zamna יוצרת קשרים חשובים בין מועדונים מכל העולם וממצבת, ב-5 שנות פעילות בלבד, את העיירה הקסומה של טולום כאחת ה"נקודות החמות" בעולם עבור מוזיקת דאנס-טכנו באירוע שנתי התמקיים בכל ינואר. כמו כן, Zamna ידועה בחיבורים הכי מסקרנים עם מיטב השמות הגדולים בעולם, לכדי קו מוזיקלי מוקפד וייחודי, כאשר כל אמן מציג את הסאונד הייחודי לו.  שמות בינלאומיים כמו Afterlife, Circoloco או Black Coffee התפרסמו וסימנו את חותמם ללא ספק לפני ואחרי פסטיבלים מהז'אנר.  

פסטיבל זאמנה (צילום: פסטיבל זאמנה)
פסטיבל זאמנה (צילום: פסטיבל זאמנה)

מ ׳בויילר TLV׳ נמסר בתגובה: ״לקהל הישראלי  טעם משובח במוזיקה והוא נודד לכל העולם אחרי הפסטיבלים הגדולים. Zamna הפך בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל לכל מי שמבין ורוצה להתרגש מחיבורים אינטליגנטיים עם האמנים הכי חמים היום. אנחנו מביאים לכאן את הפסטיבל הכי מדויק מהחזקים שיש כדי לתת חוויה שונה ובינלאומית באמת. צפו להפתעות מרגשות״ 

 Zamna המקפידים לבחור את האמנים וליצור את החיבורים הנכונים, בחרו בהרכב מוביל עם הצמד האיטלקי Tale Of Us, מופעים חיים של Stephan Bodzin, Armonica, Øostil ו-The Element. רק 20 דקות ממרכז תל אביב. Zamna בחרו בישראל בפעם השנייה לאירוע מחוץ למקסיקו, לאחר מסיבת פתיחה חגיגית בברצלונה.

 Zamna תומכת בבני שבט המאיה המתגוררים במקסיקו, על ידי הקמת קרן Zamna, המסייעת להם במזון, היגיינה ומממנת טיפולים וחינוך לילדים בעלי צרכים מיוחדים למשפחות מועטות יכולת. מכל כרטיס מועבר סכום לקרן על מנת לתמוך במטרה חשובה זו. 

רשימת המועמדים שצפויים להשתתף בפסטיבל:

Tale Of Us

הצמד האיטלקי המתמחה במגוון ז׳אנרים, כאשר בסיסם בספרד. Tale Of Us הם הרבה מעבר לסאונד ורצועות שירים מדהימים שמנוגנים ברחבי העולם. לפני יותר מ-15 שנה הם היו מבשריו של צליל חדשני שלימים ייקרא Melodic Techno, היום Tale Of Us הם פילוסופיה, אורח חיים וחוויה הפועלת על כל החושים. בנוסף, הם מייסדי הלייבל Afterlife, התדמית שלהם עברה גם לעולמות האופנה, NFTs ומציאות מדומה, מה שממצב אותם כאחד ההרכבים הגדולים והמשפיעים בעולם.

מגיעים מטולום שבמקסיקו (צילום: פסטיבל זאמנה)
מגיעים מטולום שבמקסיקו (צילום: פסטיבל זאמנה)

 Stephan Bodzin

את סטפן בודזין לא צריך להציג,  הצליל הייחודי שלו חוצה גבולות מה שהפך אותו לאחד השגרירים הבולטים של הטכנו המלודי. אלבומו האחרון 'Boavista LP' זכה לביקורות מפרגנות ולשבחים בשנה שעברה, כולל שיתופי פעולה מדהימים עם Solomun, Boris Brejcha, Hernan Cattaneo, Anfisa Letyago, Adriatique ו-Mind Against. סטפן הוא דמות בעלת השפעה עצומה בסצנת הטכנו העולמית כבר שנים רבות. הסט החי שלו, עם הופעה המבוססת על סינתיסייזרים, מטייל בפסטיבלים הגדולים ביותר בעולם ביניהם Tomorrowland שהתקיים בשבועות האחרונים.

 Øostil  בהופעת B2B עם The Element

לאחר שיתופי הפעולה האחרונים שלהם, שעדיין  נצורים רצועות שטרם שוחררו, Øostil ו- The Element הארגנטינאי מתאחדים כדי לשמח את הקהל במסע מוזיקלי חסר תקדים. הם עשו את זה לפני באפריל האחרון ב Zamna במקסיקו, עם מבחר מוזיקלי מעולה ושירים חדשים שיחשפו בהופעה הקרובה.

 Armonica

הצמד האיטלקי ללא ספק תקדים עולמי של מוזיקת ​​גרוב מעודנת ועוצמתית ושירים חוצי גבולות. השחרור האחרון שלו ב- Afterlife UNITY Pt. 3 מסתובב ברחבי העולם ומככב במצעדים.