היוצר הוותיק והמוערך אריאל זילבר מתאחד עם להקתו המיתולוגית ברוש לשתי הופעות בלבד: הופעה שפורסמה במסגרת פסטיבל התמר, ולאור הביקוש זילבר וברוש מכריזים על הופעה מלאה (בת שעה וחצי), שתתקיים ב-13.10.22 בקו רקיע, פארק אריאל שרון.

זילבר וחברי הלהקה האגדיים שמוליק בודגוב, איקי לוי, טוני בראוור ויוסי מנחם יבצעו בהופעה את הלהיטים הגדולים כפי שהוקלטו באלבום המופת "אריאל זילבר ולהקת ברוש".

לאחר שהוציא את אלבום הסולו הראשון והמצליח שלו "רוצי שמוליק", אריאל זילבר חיפש להקת ליווי להופעות ואסף סביבו חבורה של נגנים צעירים ומוכשרים: הגיטריסט שמוליק בודגוב, המתופף איקי לוי, נגן הבס יוסי מנחם והכנר טוני בראוור. ללהקה שהקים קרא זילבר "ברוש" (על שם השיר הידוע מאלבומו הראשון), ובעקבות החיבור המוזיקלי הנדיר בין החברים הקליט איתם את אלבומו השני "אריאל זילבר ולהקת ברוש", עם הקלאסיקות "תן לי כוח", "שמש שמש" , "ישראלים מצחיקים", "אהבה שקטה" ועוד.

האלבום, שיצא בשנת 1978, נחשב לאלבום מופת במוזיקה הישראלית. הוא מתאפיין בהפקה מוזיקלית מדהימה עם עיבודים תזמורתיים מושקעים וקטעי סולו ארוכים ומבריקים של חברי הלהקה.

אריאל זילבר: "אני מרגיש כמו באיחוד של פעם בחיים. לא סופר את השנים שעברו מאז בחרתי נגן נגן עד שהורכבה הלהקה, שקיבלה ממני את השם להקת ברוש. ומאז במשך שנים עשו חיל בקרוב החלקים החסרים יגיעו לארץ ונעבוד כמו אז, כמו פעם .מתרגש בדיוק כמוכם".

שמוליק בודגוב: "אנחנו מחכים לאיחוד הזה שנים רבות ומנסים להרים אותו וזה סוף סוף קורה. כל השנים נשארנו בקשר אחד עם השני ואנחנו מתרגשים לחזור לנגן יחד, במופע נהייה נאמנים למקור ונשחזר את כל הקטעים של האלבום".

דרכיהם של זילבר וחברי ברוש נפרדו כשהסתיימו ההופעות המשותפות שלהם וברוש המשיכה לפעול כלהקה עצמאית. הלהקה הפכה ללהקת הבית של תכנית הטלוויזיה המיתולוגית "זהו זה!", ובמהלך שנות פעילותה לקחה חלק בהקלטות של אלבומים חשובים במוזיקה הישראלית. בין האמנים איתם שיתפה פעולה: שלמה ארצי, מתי כספי, יהודית רביץ, יגאל בשן, צביקה פיק, עפרה חזה, זוהר ארגוב ועוד.

יואב קוטנר כתב על הלהקה: "בזכות שבע השנים הטובות שלה תיזכר ברוש כנבחרת נגנים שהשפיעה מאוד על המוזיקה הישראלית בסוף שנות ה-70 ובמהלך שנות ה-80".

13.10.22 קו רקיע, פארק אריאל שרון, מחיר כרטיס: 225 ₪, כרטיסים באתר toMix.