ראינו לא מעט שיתופי פעולה מקוריים במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, אך השילוב של "אינפקטד מאשרום" ונינט טייב הוא לא משהו שהיינו מצליחים לחשוב עליו בקלות. הלהקה הישראלית המצליחה בעולם מארחת את הזמרת והיוצרת המצליחה, שמככבת על המסך בימים אלו כשופטת "הכוכב הבא", בחידוש ללהיט הרוק האגדי"Black Velvet" של אלנה מיילס מ-1989, שפותח את האלבום 'IM25' של אינפקטד שייצא בקרוב.

גימיק? האיחוד בין רן דנקר לנינט טייב ב"הכוכב הבא" שבר שיא
"לא הבינו איך מזרחית מהדרום יודעת אנגלית": ראיון מיוחד עם נינט  

הצמד האלקטרוני הישראלי האגדי Infected Mushroom ממשיך לחשוף לכם עוד חתיכה מתוך האלבום החדש -'IM25'  שיצא בקרוב, עם ביצוע רוק-אלקטרוני לשיר הקלאסי של אלנה מיילס מ-1989 - "Black Velvet", בהשתתפות הזמרת והיוצרת המצליחה נינט טייב.

 השלישייה הפכה את המקור האייקוני לגרסת רוק אלקטרוני מחודשת ובועטת בתוספת גיטרות חשמליות ושירה סוערת. השיר המקורי זכה בפרסי המוזיקה של טקסי הג'ונו והגרמי והוקדש לאלביס פרסלי כמלך הרוקנ'רול.

הגרסה של Infected Mushroom מקבלת משמעות עמוקה יותר עבור הלהקה כשהם חוגגים חצי יובל. "Black Velvet" הוא תוצר של ז'אנרים מגוונים וההשפעות המוזיקליות הרחבות של הלהקה, שמשקף את המסע הלא שגרתי שלהם במהלך השנים.

עמית דובדבני - חצי מצמד אינפקטד מאשרום מסר: "כשהקורונה התחילה בנינו שני אולפנים נפרדים בשני הבתים שלנו. רציתי לעשות קאבר לשיר משנות ה-90, וכשחיפשתי רעיונות עם אשתי,'Black Velvet' ממש בלט. יכולתי לדמיין איך אני רוצה שזה יישמע בסגנון שלנו. עדכנתי את ארז ברעיון בדיוק כשאמא שלו ביקרה אותו אצלנו בארה"ב, והיא אמרה שזה היה השיר האהוב עליה. ארז ואני התחלנו לעבוד על זה עם יוסי מזרחי, הגיטריסט החדש שלנו, שהוא גם בעלה של נינט. עוד לפני שהוא הציע, הרעיון שלי היה שנינט תיקח חלק בשיר כי הקול והאווירה שלה מושלמים לשיר. בתקופת הקורונה חיינו יחדיו בלוס אנג'לס והתקרבנו מאוד, נינט ויוסי הפכו למשפחה".

"השיר החדש הוא עוד חתיכה שמתחברת לפאזל של האלבום שמורכב גם מטראנס, פסיי טראנס וכמובן שיתופי פעולה מסקנים עם אמנים ולהקות מדהימות נוספות", ציין דובדבני, שהוסיף: "זה אחד השירים האהובים עלינו באלבום ואני לא יכול לחכות שתשמעו אותו".