הצמד המוזיקלי 2 Cellos, שהופיע עד כה בפני מיליוני צופים ברחבי העולם, מגיע לישראל למופע אחד בלבד, שייערך ב-16 בנובמבר היכל מנורה בתל אביב.

Cellos 2 הוא הכינוי של לוקה שוליץ' (Luka Šulić) וסטפן האוסר (HAUSER),  צמד מוזיקלי קרואטי המנגן ב–2 צ'לו ומבצע גרסאות לשירי פופ, רוק וקלאסיקות בתחום המוסיקה והקולנוע. הצמד בחר לפתוח את סיבוב ההופעות העולמי שלהם בישראל ולאחר מכן ימשיך לדובאי, יפן, אוסטרליה ניו זילנד ועוד.

מופע 2Cellos הוא שילוב יוצא דופן של להיטי כל הזמנים עם עיבוד מקורי ל-2 צ'לו. המופע כולל גרסאות כיסוי ללהיטים מוכרים שכוללים מספר ביצועים לשיריהם של אגדות מוזיקליות כמו סטינג, מייקל ג'קסון, ג'ימי הנדריקס ועוד.

צמד הצ'לנים, הזוכה לאהדה רבה, מופיע ברחבי העולם באולמות של עשרות אלפי אנשים. הפופולריות של 2Cellos החלה לנסוק בעקבות ביצוע השירSmooth Criminal  של מייקל ג׳קסון - סרטון שזכה לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב. בעקבות ההצלחה חתום הצמד, מאז 2011, בחברת Sony Masterworks ואף הוזמן להצטרף לסבב ההופעות הבינלאומי של אלטון ג׳ון. לאורך השנים הוציאו 6 אלבומים וביצועיהם זוכים למיליוני צפיות בערוצי המוזיקה ובאתרים השונים.

כיום יש להם 6 מיליון עוקבים בערוץ היוטיוב ו-750 מיליון צפיות ברשת. הצמד הופיע על במות לצד כוכבי מוזיקה פופולרית וקלאסית כגון אלטון ג'ון, ג׳ורג מייקל, אנדראה בוצ'לי, זובין מהטה, בוב אזרין ואף Red Hot Chili Peppers.