דיקלה, אחת היוצרות והזמרות האהובות והמוערכות במדינה, הוציאה לאור שיר חדש בשם 'אבא' שמעניק לראשונה הצצה לחייה הפרטיים וליחסים המיוחדים עם אביה. בשיחה עם איריס קול ב-103fm, שיתפה האמנית בהשראה שמאחורי היצירה האחרונה.

לדבריה, "השיר הזה הוא משמועתי וחשוב מאוד עבורי. בשלוש דקות אי אפשר לתמצת מערכת יחסים שלמה, אבל כן יש פה כותרות ראשיות על היחסים ביני לבין אבי - משפטים שהוא תמיד אמר לי. אני גדלתי עם אבא שדאג מאוד לילדים שלו. גדלתי למעשה עם אבא שהוא אמא, מפנק מאוד, שמברך בכל פעם שאתה נכנס ויוצא מהבית. אני השתדלתי שלא לתת לו סיבות לדאוג, אבל עד היום הוא אומר לי שהוא יעשה הכל כדי שאחזור לגור איתו. שהוא ידאג לי והוא יפרנס אותי, רק שאני אחזור. הוא אמא עיראקית שרק רוצה שהילדים יגורו איתה, והיום אני מבינה אותו".

בהמשך, עוד אמרה: "התמימות והאמונה הפשוטה שלו, הם מודל עבורי - אני רואה אותו ומקנאה, מרגישה דלה ותקועה בעצמי ובשטויות שלי, כשהוא זה שחי את החיים האמיתיים ולא אני. העיניים שלו, המבט שלו, השפה שלו - יש הרבה דברים שאני שמתי בצד, והוא לא. זה עושה לי צביטה בלב".

"הוא איש מיוחד מאוד, שוויתר על קריירה חשובה כאיש מודיעין בצבא בשביל חיים פשוטים", הוסיפה דיקלה. "הוא העדיף את השקט, וזה דבר שמנוגד אלי. זה מאוד עצוב, אני מתגעגעת אליו מאוד. מתגעגעת לראות אותו חוזר מבית הכנסת, מתגעגעת לדיאלוג היום-יומי. באותה המידה אני מתגעגעת גם לעצמי ולדברים שחשבתי פעם, לתמימות".

 

עזר בהכנת הכתבה: דוד זבולוני