ב-1/9/2022, הדיג'יי והמפיק הגדול בעולם, זוכה פרס הגראמי בלאק קופי, ינחת בארץ הקודש ויופיע מול 20 אלף איש בלוקיישן חדש: Maryland Dunes!

זה כבר לא סוד: תעשיית המוזיקה האלקטרונית בשיאה. די.ג'ייז ומפיקים נחשבים וחשובים מגיעים לישראל, ואם היה צורך בחותמת סופית היא מגיעה עם בואו לישראל של זוכה פרס הגראמי היוקרתי ביוזמת ובהפקת The Tripping המקומית, ארבע שנים בלבד לאחר שהקפיץ עשרות אלפי חוגגים בתל אביב.

ניקוסינת'י אינוסנט מאפומולו, או בשם הבמה הממגנט שלו בלאק קופי- Black Coffee, נחשב בעיני רבים לדיג'יי והמפיק הגדול בעולם. הוא מוזיקאי יוצא דופן, נאמן לדרכו, מצליח לרגש מיליונים על רחבות הריקודים בכל יבשת ומצליח להתעלות בייחודיות שלו מכל די ג'י אחר בזכות המוזיקה הרעננה, הגישה הייחודית, הלב הגדול שלו, הכריזמה הבלתי נתפסת והנשמה הענקית שלו.

הוא נולד בכפרים של דרום אפריקה ולא נתן לתאונת דרכים שעבר בגיל 14, ובעקבותיה שותקה ידו השמאלית, לעצור אותו. תוך פחות משלוש שנים הוא כבש כל במה מרכזית ונבחר ב-2015 לדי.ג'יי המבטיח של השנה. 

שיתופי פעולה עם האמנים הגדולים ביותר בעולם וביניהם: דרייק, אלישיה קיז, אשר, פארל וויליאמס, דיוויד גואטה ודיפלו, והופעות בפסטיבלים הכי נחשבים כמו קואצ'לה ואולטרא מויזיק, מיצבו אותו כאחד מהאמנים המובילים בעולם המוזיקה. אלבומו המשובח Subconsciously, זכה לביקורות נלהבות והביא לו את אחד מההישגים הגדולים ביותר שכל אמן שואף אליו – זכייה בגראמי.

אם זה בפנורמה בר בברלין, בסירקולוקו בדי.סי 10 באיביזה, באיי.די.אי באמסטרדם, בבוילר רום, במעבדה של מיקסמאג, או בסווטו בדרום אפריקה – הוא שם, סוחף את הבמה והמעריצים עם סאונד ייחודי ורענן שלא נשמע כמו שום דבר שהיה לפניו, שירים ומקצב אפרו-האוס אלקטרוני מחשמל משולב בנעימות סקסופון וגיטרה.

ביום חמישי ה-1 בספטמבר, בלוקיישן חדש ובתולי תחת כיפת השמיים של ת"א:  Maryland Dunes, בלאק קופי - Black Coffee חוזר להמשיך את הרומן בינו לבין הקהל הישראלי במסיבה ענקית שתחל ב-21:00 ותמשך עד הזריחה.
לרכישת כרטיסים: https://www.eventer.co.il/BlackCoffee2022