בימים אלה חובק המוזיקאי שי צברי את שירו החדש "בוא הביתה", וחוגג את הסינגל במקום האהוב עליו - על הבמה, זאת כחלק מסיבוב הופעות רחב היקף. בשיחתו עם איריס קול ב-103FM, סיפר מה הוביל אותו לכתוב את השיר המרגש.

בפתח השיחה, תהתה קול מה חושב הזמר שעובר בראשם של אנשים אחרים ששומעים את שמו. צברי הודה: "שאלה טובה. אני חושב שרוב האנשים יגידו שזה מישהו ששר מהלב פשוט".

מיד לאחר מכן, סיפר צברי על הקליפ שנוצר לשירו החדש: "הקליפ הוא בעצם צילום של הפנים שלי, שמסביבי יש ידיים ואצבעות שעושות כל מיני תנועות. יש שם שישה רקדנים. בעצם רצינו להגיד דברים טיפה אחרת, זה קצת קליפ המשך לשיר הקודם. זה מתחיל בפריים שקצת היה בקליפ הקודם. השיר אומר 'בוא הביתה', בוא תתקרב לעצמך, לטוב, תבוא. אתה יכול להגיד את זה רק כשאתה בא פתוח, כן וישיר, ללא מסכות. זאת הבחירה הזאת".

"אני מאוד מתעסק באבהות שלי, בבית שאני נותן לילדים שלי. יש לי שני ילדים בני 16 ו-13, הם גדולים", הדגיש, והוסיף: "אני כבר לא מרגיש בן 16, אני מרגיש שבשנים האחרונות הפכתי להיות אבא. אני לא מרגיש בן 48 בשום צורה אבל הפכתי להיות אבא. אני ממש שמח על המקום הזה בחיים שלי".

בהמשך, הקריאה קול מספר משפטים מתוך שירו של צברי "בוא הביתה", ושיתפה: "הייתה לי הרגשה שלאדם הזה היו הרבה רגעים שהוא חשב להיפרד מן החיים, הרחקתי לכת?". המוזיקאי סיפר: "הרבה פעמים בחיים הגעתי לתהומות איומים, אני חושב שמי שמגיע לתהומות רואה את האפשרות הזו אבל אף פעם לא הגעתי למקום שאמרתי 'אני לא יכול יותר'. אני שמח שאני לא שם, במקום ההוא, זה מה שנותן תוקף לשירה שלי".


"אני חושב שאפשר לבוא, לשמח, לפעמים זה באמת ממש כיף, אבל כשאני מנסה לשמח אנשים או משמח אותם אני עושה את זה כי אני רוצה גם לשמח את עצמי, אבל גם כי אני יודע שבתוך הקהל יש אחוז לא מבוטל של אנשים שצריכים לצאת מסיטואציה מאוד קשה ולהשתחרר ממנה, שאני יכול לתת להם את המתנה הזאת. זאת מתנה שאני רוצה לתת לאנשים", הדגיש.

עוד סיכם, כי "לפעמים במצבים כל כך קשים אנחנו מנסים להתעלם מהכאב, ולפעמים מה שצריך לעשות זה להיות ברגע הזה ולשאול את השאלות - מה כואב לי? על מה אני בוכה?. זה היה מפתח שמאוד עזר לי להבין דברים בחיים, נתתי לכאב מקום ואפשרתי לעצמי להתבונן בכאב, להיות חיובי בנוגע לתשובות שקיבלתי, שהרבה פעמים הרגשתי נורא עלוב שאני פשוט רוצה תשומת לב, חיבוק".