נועה קירל VS אנה זק – בפרק פופי במיוחד של "מילים ולחן" ברדיו 103fm צלל דודי פטימר לסיפורן של שתי כוכבות הפופ הגדולות שמתחרות השנה על תואר זמרת השנה, וניתח את נקודות השוני והדמיון. אז מי פייבוריטית לרשום את 2022 כשנה שלה?

רגע לפני סיכומי השנה במהלכם הן תתמודדנה ראש בראש על תואר "זמרת השנה", "הושיב" (מטאפורית, תנוחו) דודי פטימר את נועה קירל ואנה זק זו מול זו לדו קרב על התואר הנחשק. 

למעשה, שתיהן בנות אותו גיל, החלו את הקריירה באותה שנה, כיכבו בסדרות מקבילות, והנפיקו השנה להיטים שהפכו את המדינה – זק עם "לך לישון" ו"מי זאת" וקירל עם "פעמון" ו"שלושה בנות". לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה, הנקודות החזקות שמעניקות לה סיכויים יותר גדולים מהשנייה לזכות בתואר, אז מי בעצם כוכבת הפופ הגדולה כיום בישראל?

בפרק פופי במיוחד של "מילים ולחן" חזר דודי פטימר להיסטוריה ולנקודות בקריירה של השתיים, החל מהלהיטים הגדולים, הרומנים, סדרות הטלוויזיה, ההצלחות, הכישלונות, הטראפיק ברשתות החברתיות והבאזז ומצא נקודות דמיון רבות מאד בין השתיים שמייצגות את הקול הנשי הבולט ביותר בתקופה האחרונה. אז מי, מבין השתיים, היא זמרת הפופ המובילה של השנה מבחינתכם?

הצביעו והשפיעו: