איפה כל החברים שלו? מעריצים רבים של עומר אדם נותרו מאוכזבים לגלות שאחרי שקנו כרטיסים למופע שערך לאחרונה, התארגנו ושמו פעמיהם אל המקום, אדם איחר וערך מופע מקוצר. בחמישי האחרון פיצה הזמר את הקהל במופע בלייב פארק בראשון לציון, כאות הוקרה על מורת רוחם. האם הצליח ליישר את ההדורים? אסף נבו (103fm), שנכח גם הוא במופע המדובר, סיפר לאיריס קול ב-103FM על המתרחש סביבו בקהל הרוחש והגועש.

כזה עוד לא שמעתם: עומר אדם מחדש את "מרי לו" של צביקה פיק
במהלך הופעה: עומר אדם פגש את איציק סעידיאן - וגם נפל קורבן למתיחה מהקהל

"ביום חמישי האחרון, עומר אדם הופיע בלייב פארק ראשון, וגם במוצ"ש הייתה לו עוד הופעה. אלו מהופעות הפיצוי שהוא הבטיח לקהל שהתאכזב מפארק הירקון", אמר נבו בפתח השיחה, ונזכר שלפני 11 שנים נכח לראשונה בהופעתו של אדם. הוא סיפר: "יוני 2011. אז הוא היה תלמיד כיתה י"ב, יום אחרי ההופעה הוא הלך לבית הספר. היום הוא אחד מחמשת הזמרים הכי מצליחים בארץ".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עוד הדגיש כי "הוא נראה יותר מקצוען, הוא מופיע יותר טוב, יודע מה זה במה, כריזמטי. יש לו ערימות של להיטים והוא נותן שואו, הוא רוקד, זז, ויש לו גם שירים שהם לא שיר השנה, אבל שירים יפים שכיף לשמוע אותם. אני אוהב את עומר אדם, אהבתי אותו מההתחלה. רגע אחרי "כוכב נולד" הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו. היו שם שירים מזרחיים כבדים, עשו השוואות בינו לבין עופר לוי. אני זוכר שהכותרת שנתתי להופעה בקיסריה הייתה 'כוכב נולד'".

"ב-2012 כתבתי שהוא היחיד שיוכל לתת פעם פייט לאייל גולן, ואחרי כמה שנים, יש האומרים שהוא השתווה לגולן מבחינת ההצלחה והפופולאריות", אמר. "שני שירים, 'רחוק מכולם' ו'אחרי כל השנים', הם מהשירים של אדם שאני יותר אוהב, ואת רואה איך שבהופעה הם מתחברים באופן טבעי. אמרו שההופעה שלו בפארק הייתה פחות משעה אז עכשיו הוא נתן שעה ו־45 דקות. יש לו להיטים ענקיים שהוא לא הספיק לשיר בכלל".

ומה עם "קאקדילה"? שאלה קול. "היה", אמר נבו, "עם להקת רקדנים. אני לא חושב שיש בשיר הזה משהו רע. אין בו משהו נגד קהל רוסי, פשוט התקשורת חיכתה לעומר אדם בפינה".

"השירים של אדם כאילו מוכרים פנטזיה על בילוי נופש בלתי נגמר"

בהמשך השיחה, סיפר נבו על ביצועו של עומר אדם לשירו של המאסטרו צביקה פיק ז"ל - 'מרי לו': "זה היה קצר אבל יפה. זמרים לאורך השנים שרו על אמא, אבא, קיפוח, דברים חברתיים - אצל עומר אדם יש שירי אהבה, נוסטלגיה וגעגוע או שירי מסיבה. אין לו התחבטויות נפש. השירים של אדם, אתה שומע אותם ומרגיש שאתה בחו"ל במלון, יש מסיבה, ארוחת ערב רומנטית. זה כאילו שירים שמוכרים פנטזיה על בילוי נופש בלתי נגמר".

"עומר אדם שיחק אותה", סיכם נבו את הופעת הפיצוי שככל הנראה בהחלט הצליחה לעמוד ביעדה.

עזרה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm