מייקל (מיקי) הירשמן, הידוע גם בכינויו מיקיאגי, מוכר בעיקר כיוון שהיה הסולן של להקת נוער שוליים. לאחרונה, חשף מיקיאגי כי הוא גם עוסק בתקשור ובשיחה עם איריס קול ב-103fm סיפר על הקריירה החדשה בחייו, ואף הגיע עם מסר עבור המגישה מלא אחרת מאשר סבתה.

בפתח השיחה התייחס מיקיאגי להופעת האיחוד של להקת נוער השוליים, בה לא לקח חלק: "דודי לוי עשה השקה של שיר חדש שלו, הוא פנה אליי. זה לא מעניין אותי גם אם הוא היה מדבר על הופעה מול 10 אלף אנשים. זה חלק מעברי, זה צריך להישאר בעברי, החלק הזה מת אצלי, זה נשאר כזיכרון וזה מצוין בזמן שלו שהיה אז, וצריך להשאיר אותו 32 שנים אחורה. שם הקסם, היום אין לזה קסם". 

"אז אני לא חוויתי את היופי שבזה", הוסיף, "היופי שבהצלחה, את התרומה שיש לי למדינה, לעולם, ביכולת שלי להעניק מוזיקה ואהבה, ולעשות סוג של הילינג. לא הבנתי את זה אז, נורא סבלתי, זה כאילו הייתי שבוי בתוך בועה שלא יכולתי לראות את הבחוץ. אז גם לא ידעת מה קורה בחוץ".

"לו היית עושה היה לך את הדבר לחוות", ציינה קול, ומיקיאגי סירב להסכים: "לא, אני גם אתן סוג של תירוץ לזה. אחרי שיצאתי מ'האח הגדול' דודי פנה אליי, כל כמה שנים הוא פונה אליי, אמרתי לעצמי 'יאללה, זו הזדמנות להתמודד עם הנמסיס שלי, עם השדים שלי'. אמרתי לו ש'נוער שוליים' לא מעניין אותי אבל שאני מעריך אותו כאומן. הופעתי איתו כמה הופעות, עם שירים של 'נוער שוליים', והקסם לא הגיע. גיליתי שאותן בעיות שהיו 32 שנה אחרונה צצות גם היום, ואני שומר על עצמי".

בהמשך, סיפר מיקיאגי על הקריירה החדשה שלו - תקשור: "זה בהחלט מרגש. אני מתעסק ברוח כבר באופן פעיל משהו כמו 15 שנים. אבל אני מצהיר על עצמי כמתקשר רק אחרי שיצאתי מהאח, שם היו לי כמה תיקשורים, שלצערי הרב היו נכונים. תקשור זה בסופו של דבר אינפורמציה, האינפורמציה הזו קיימת בין אם אתה מאמין, אם אתה לא מאמין, זה משודר. אני שומע לפעמים קול, לפעמים רואה, ואני חושב שרוב האינפורמציה מגיעה ישירות למוח, היא עוברת את החושים הרגילים שלנו".

"בהתחלה זה באמת כמו מדאיג, אני בן אדם רציונלי בסופו של דבר וזה היה מוזר, זה לא התחבר לי עם הרציונליות", הודה, ושיתף: "לא ממש שומעים את זה, זה כמו מעין ידיעה, תובנה. זה מגיע כפלאשים כאלה. בעיקר אצל אימהות יש אינטואיציה נורא חזקה, הדאגה גורמת לך להבין דברים. וזה מה שאנחנו מדברים עליו, זו האינפורמציה הנוספת שקיימת וכמו כאילו לוחשים לך את זה".

עוד הדגיש כי "גם אם ניקח דוגמה למוות של נוער שוליים, שזה משהו סימבולי, נשאר הד אחריו. זה אומר שגם לגוף ולנשמה שלנו, ההד נשאר, האנרגיה נשארת. אם נתרגם את זה למתמטיקה לגוף האדם יש תדר חשמלי, התדר החשמלי נשאר, הגוף הגשמי נכנס מתחת לאדמה. זה המקום שאני קולט את התדר החשמלי הזה. קיבלתי מתנה, ללא ספק".

לקראת סיום השיחה, חשף מיקיאגי כי הוא קיבל מסר מסבתה של איריס קול לפני התוכנית בנוגע למשקלה, וסיכם: "קחי בחשבון, אני בשיחות שאני עושה נותן שעתיים כי זה לוקח זמן. היא אולי חיפשה את המעניין יותר, כי אם הייתי אומר לך שהיא אוהבת אותך, נכון זה מרגש, אבל יש משהו מצחיק, גם אני צחקתי עם עצמי ששמעתי שהיא אומרת שעלית במשקל".