במוצ"ש האחרון היכל מנורה מבטחים שבת"א אירח אירוע שלא נראה זמן רב (אם נהיה מדויקים אז ב-20 שנה האחרונות): האירוע, אשר עונה לשם "כל הקופה", בו עולם ההיפ-הופ הישראלי מתנקז לאולם אחד בו מופיעים מיטב האמנים מהתחום. אירוע זה קורה כגלגול מחודש של מופע "כל הקופה", כאשר המופע המקורי ארע לפני כמעט שני עשורים בו עלו מיטב אמני ההיפ-הופ דאז, ובמרכזו עמד איחוד של "שב"ק ס'". את האירוע המקורי הפיק מוזיקלית חבר הלהקה "פילוני" (דני קרק), והוא זה שעומד גם היום מאחורי המופע המחודש.

כ-10,000 אנשים הגיעו כדי לראות את אירוע השיא של סצנת ההיפ-הופ הישראלית, רובם היו אנשים אשר חיים ונושמים את עולם ההיפ-הופ . ההרכב כלל כ-30 אמנים שעלו בזה אחר זה להופיע עם מיטב שירם בביצועים שסחפו את הקהל. בין האמנים אפשר למנות שמות שכמעט כל בן אדם שני בישראל מכיר, כמו רביד פלוטניק, טונה (איתי זבולון), ונגה ארז. אך עם זאת, עיקר ההרכב נבנה מאמני היפ-הופ – ראפ אותנטי שחיים בתוך הסצנה וביניהם: פלד, "ג'ימבו ג'יי" (עומר הברון) , טדי נגוסה, "צוקוש" (עילי רביב), "שקל" (אייל דוידי) ועוד... בזמן שהשמות האלו לא יהיו מוכרים לי או לך, כל חובבי הז'אנר מדקלמים את הלהיטים שלהם בעל פה.

אילו הייתי יכול לתאר את המופע במשפט אחד, הייתי מצמיד לו את הציטוט הידוע "תתחיל בכל הכוח ולאט לאט תגביר": בחלקו הראשון של המופע ניתן היה לראות את האמנים אשר מוכרים בעיקר לאוהבי הז'אנר נותנים שואו ומרימים אחד אחרי השני את הקהל: תחילה זה היה ליעד מאיר אשר פתח את המופע בסערה ולאחר מכן בלטו ההרכבים "הלם תרבות" ו-"מבוא הדודאים" אשר סחפו את הקהל. מהרגע שבו הזמרת סימה נון (סימה ברמי) עלתה לראשונה לבמה, הכיסאות באולם היו בגדר המלצה בלבד עד לסוף המופע. (עלו לפי הסדר: ליעד מאיר, טפאש, עוזאל, הלם תרבות, מבוא הדודאים, אברהם לגסה, אורטגה, סימה נון)

בחלק הבא של המופע זכינו בעיקר למחרוזות מוזיקליות: רצף בלתי פוסק של מקטעי שירים שנעים בין אמן לאמן על הבמה. זה התחיל עם האמנים כהן, עדן דרסו, "וויבאיש" (אור שושנה) שעלו יחדיו, ולאחר מכן אורי שוחט יחד עם איתי לוקץ', טדי נגוסה, סימה נון, פלד ורביד פלוטניק. מחרוזות אלו הניבו ביצועים מיוחדים לשירים קיימים תוך שילוב אמנים שונים שכלל לא היו בשיר המקורי. 

בחלק השלישי והאחרון של המופע, עלו בזה אחר זה שאר הפרפורמרים הידועים אשר מפציצים אחד אחרי השני בלהיטים מפורסמים שמוכרים לכל בן אדם בקהל. עלו לפי הסדר: עטר מיינר, "שקל" ,"צוקוש" , אקו, ג'ימבו ג'יי, פלד ונגה ארז. 

לדובדבן שבקצפת של הערב עלו "טונה" ורביד פלוטניק. שניהם נתנו סיומת מדהימה לערב עם הלהיטים המפורסמים שלהם אשר חצו את גבולות הסצנה והושמעו ברוב בית בישראל.

את האירוע הנחה גורי אלפי, שזכה לבדר את הקהל בין חלקי המופע ואף גם לשיר בית של שיר לצד "טונה". המופע היה מהנה מאוד, אמנים אחד אחר השני טרפו את הבמה והלהיבו את כל הקהל למעל לשלוש וחצי שעות רצופות. אורך המופע כלל לא הורגש לקהל אשר יצא בתחושת סיפוק מלאה, ועם הציפייה לאירוע השיא הבא של הסצנה.