לפני מספר ימים, זכה הזמר, הפזמונאי, המלחין והמפיק הישראלי, וכמובן סולן להקת "אתניקס", בפרס מפעל חיים היוקרתי. בראיון ל-104.5FM נחמה סיפר על תחושותיו בעקבות הרגע הגדול, והביא נכונות לסיים את הסכסוך המתמשך והמתוקשר עם חבר הלהקה לשעבר תמיר קליסקי.

ציפור מדבר: האזינו לקלאסיקות העבריות שבחר זאב נחמה

"לא אהיה בטקס לצערי", הודה נחמה. "הופעות נסגרות הרבה קודם, ההודעה על הפרס הייתה מאוחר יותר. הפרת חוזה היא דבר יקר, ינסו לעשות שידור חי וישדרו את זה משם. ללכת אל הלא נודע מה שנקרא. אני מרגיש שאני בתחילת האמצע של כל המסע המוזיקלי הגדול שלנו".

 

מהו הסוד המקצועי של נחמה ואתניקס? בדבריו, השיב: "בניסיון של השנים למדת שאותם דברים שמתלהבים מהם באותו רגע, כך הם גם נעלמים. הסוד הגדול שלנו הוא שמעולם לא היה לנו מגה להיט". 

באשר ליחסים עם חבר הלהקה לשעבר תמיר קליסקי, אמר: "תמיר הוא חלק גדול מהמסע, ויש ויכוחים בבית המשפט אך זה לא מוחק את העבר. בתוכנו אנו אנשים של אהבת חינם ושל שלום. אנו להקה שתמיד התעסקה באומנות ופחות בצהוב, אך פצע מתרפא ואם משהו צריך לקרות בנושא זה יקרה".

כזכור, המפיק המוזיקלי תמיר קליסקי, שהיה חלק בלתי נפרד מאתניקס בתקופת תהילתם, הסתכסך עם נחמה, ושתבע אותו בסך 2.5 מיליון ש"ח בעקבות המופע המשותף של אתניקס ואייל גולן. התביעה נדחתה והוא נדרש לפצותם בסך 60 אלף ש"ח. בנוסף, שתי תביעות נוספות שלו נדחו - והסתיימו בניצחון של זאב נחמה ואתניקס.