מ"דניז דניז" ועד "טרילילי טרללה": אילן פלד, אחד הקומיקאים המעניינים של השנים האחרונות, מי שגילם תפקידים של נשים קצת מטורפות בלתי נשכחות כמו פקחית החניה האלמותית מירי פסקל והזמרת דניז, ולא ממש חשף את זהותו האמיתית בתקשורת - בדרך משיק שיר מתוך אלבום בכורה.

"אימפורטנט" (אני הככככי חשוב.ה), הוא הראשון מתוך הפרויקט המפתיע והצבעוני של פלד, עליו עבד בשנה האחרונה בשיתוף רועי דורון (ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא) על ההפקה המוזיקלית, וקוואמי על הניהול האומנותי. בפעם הראשונה, לא יוצגו דמויות כמו מירי פסקל, דנית זמרת חתונות או המורה לימונה. לראשונה, בחר אילן להופיע בדמותו הוא. רק אילן בשילוב טקסטים נשכניים.

עבור הקליפ של "אימפורטנט" אילן חבר למכללת מרשה, שפעילותה יקרה מאוד לליבו. מרשה היא מיזם חברתי חדשני מבית היוצר של תנועת הבוגרים של איגי, שמיועד לתת מענה הוליסטי- חברתי ותעסוקתי לכלל הלומדות/ים בה. המכללה פונה לצעירים וצעירות להט"בים המעוניינים ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון רחב של מקצועות ותחומי ידע, בדגש על הקהילה הטרנסית, ערבים וחרדים מקהילת הלהט"ב, שחלקם סובלים מאפליה קשה שבאה לידי ביטוי לא רק בהתנהגות להט"בופובית כלפיהם/ן, אלא גם בקשיים רבים בהשתלבות בתעסוקה.

מכללת מרשה היא הזדמנות עבורם להגשמה - החל משלב ההכשרה ועד לשלב ההשמה וההעסקה, כי במרשה כולם וכולן אימפורטנט ולכולם.ן מגיע ללמוד ולחיות. הקליפ צולם במכללה עצמה, ומשתתפות/ים בו גם סטודנטים/יות, במטרה להעלות מודעות לפעילותה החשובה של מרשה לקראת שנת הלימודים החדשה.