קרולניה בינלאומית: איריס קול שוחחה ב-103fm עם הזמרת והיוצרת המוכשרת והאהובה קרולינה על התקופה המרגשת ומלאת השינויים שהיא חווה בקריירה שלה, שהוציאה לאחרונה שיר חדש הנקרא "Ready For Juju'' וחתמה בחברת מוזיקה בריטית.

לדבריה, "אשמח אם פתאום יהיה איזה הייפ ויבינו שקורים איתי דברים - זה כבר קרה בעבר שעשיתי פרויקטים מאוד מצליחים בחו"ל, ממש בסדר גודל בינלאומי, אבל זה גם משהו באופי שלי. מה, אני עכשיו ארוץ ואצעק? אני פשוט עושה מוזיקה ומקווה שירגישו את מה שקורה איתי. הוחתמתי בלייבל הבריטי 'true thoughts', לאחר ששלחתי להם חומרים בשיא הקורונה, וזה בשבילי דרמטי כי זה פרידה לרגע מהאינדי. אני כבר ותיקה ולפעמים אני מרגישה שלכל דבר יש מומנטום בחיים, אבל הם התלהבו מאוד מהמוזיקה שלי והתייחסו לגמרי למה שהם שמעו. הכל פה קצת חדש, מרגש ואחר. יצאתי מהנוחות שלי קצת ואיבדתי שליטה".

בהמשך, היא המשיכה לספר: "כל העבודה על האלבום הייתה מדהימה, זהו אלבום שכתבתי את רובו יחד עם המפיק והאווירה הייתה קסומה, נוחה ונינוחה. היום אני הולכת עם הלב, אני מאמינה באנרגיה טובה, מחפשת את הרגע הטהור - אני רוצה רק להיפגש ולנגן". על מופע ההשקה בפסטיבל הפסנתר, אמרה: "אני מתרגשת מאוד, מדובר בפרויקט מיוחד, אומנותי ועמוק מאוד".  

עזר בהכנת הכתבה: דוד זבולוני