רגע לפני שהיא מוציאה את אלבום הבכורה, הזמרת והיוצרת נועם קליינשטיין חבקה סינגל חדש - "מספיק", בשיחה נטולת מניירות עם איריס קול ב-103fm, שיתפה קליינשטיין על שירה החדש ועל תפקידה בתוכנית הנוער "זיגי".

"כתבתי את השיר הזה לפני כמה שנים כשהייתי בת 18", הודתה הזמרת בפתח השיחה. "אני חושבת שככל שהזמן עובר ואני שרה אותו יותר, הקלטתי אותו באלבום הזה ואני מבינה שהשיר הזה הוא על דברים שאנחנו עוברים בחיים ואתה מרגיש שזה אמור להיות עוד, וזה בסדר ושזה אחלה וזה נוח אבל שזה לא מספיק".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לאור אמירותיה, תהתה איריס קול מדוע אנחנו אף פעם לא מסופקים, ואילו קליינשטיין השיבה כי "קודם כל אני חושבת שזו גם תכונה שהיא טובה כי לא חושבת שהיינו יוצאים מהבית או מגשימים את החלומות שלנו, זה מניע לפעולה. מצד שני, הייתי רוצה שיהיה מספיק, ואני אומרת בשיר, יום אחד זה יהיה מספיק ואולי זה נכון, אולי יום אחד זה יהיה מספיק".

באשר לקליפ השיר, המהווה הומאז' לסרט 'אור הירח', הסבירה: "זה היה הרעיון של במאי הקליפ אלון שפרן, שהוא באמת עבודה מדהימה לעבוד איתו ואז אמרתי ש'זה באמת נורא נורא מתקשר', את הסרט ראיתי לפני. ברגע שאמרנו שנעשה את זה, זה מאוד התקשר לי עם הסיפור עצמו של 'מספיק' - שני ילדים, בעצם התחושה של השיר הזה היא כזה, 'איך זה להיות בת 20', ככה קראתי לזה, זה מרגיש שאתה עוד רעב לעולם ואתה רוצה לגלות אותו וזו גם התחושה של שני הילדים האלה בסרט שפשוט רוצים לברוח ביחד".

"פעם ברחת מהבית?", שאלה קול, וקליינשטיין שיתפה כי היא אינה זוכרת אך היא כמעט בטוחה שכן: "אם הייתי בורחת מהבית, זה היה לדודה שלי שהייתה גרה כמה רחובות ליד ואני זוכרת שהיא הייתה לוקחת אותי מהגן בלי שיידעו והיינו עושות ימי כיף ביחד. בטוח היו איזה כמה שעות שברחתי, אולי כשאמרו לי 'תעשי את שיעורי הבית' ואמרתי 'זהו אני לא יכולה יותר'".

בהמשך, סיפרה הזמרת והיוצרת על עבודתה כשחקנית: "אני עכשיו מצלמת סדרת נוער קוראים לה 'זיגי' זו עונה חמישית, אני הצטרפתי בעונה הזו. זו הסדרה שנירו לוי היה אמור להשתתף בה, נאחל לו בריאות. ואני משחקת ב'כבש השישה עשר' בהבימה. בזמן של ההוצאה של האלבום הראשון, כבר עובדים על האלבום הבא, על הופעת השקה של האלבום הזה ועל המון דברים".

עזרה בהכנת הכתבה: שני רומנו ונויה חסון.