בעוד חודש ייערכו הבחירות לכנסת, וגורלם של המועמדים ברשימות השונות ייחרץ. עם זאת, יש מספר חברי כנסת ושרים מכהנים שבמידה שלא יצליחו להיבחר שוב, יש להם נתיב אחר להתמקד בו: קריירה מוזיקלית.

לכתבות הקודמות בסדרת "בדרך אל הקלפי"

ח"כ מיכאל ביטון

יו"ר ועדת הכלכלה וחבר הכנסת מטעם כחול לבן (ובכנסת הבאה "המחנה הממלכתי") השיק לאחרונה קריירה מוזיקלית כאשר הוציא שני שירים שכתב וביצע לצד המוזיקאים נמרוד לב ואריאל לזרוס. השירים זכו לעיבוד של תזמורת הלאדינו הישראלית. עם זאת, בראיון שנערך עמו לאחרונה התקשה ביטון להתחייב להמשך הקריירה הזו, עקב המחסור בזמן, אך הוסיף ש"הנשמה רוצה את זה".

השרה יפעת שאשא ביטון

בשנת 2004 כבר הייתה ד"ר שאשא ביטון, כיום שרת החינוך, מרצה לחינוך באקדמיה, כשהחלה גם בקריירה מוזיקלית, הקליטה והוציאה לרדיו שלושה שירים: "להציל אותך", "מילה אחת קטנה" ו"יותר מאלף". השירים לא זכו להצלחה, ושאשא-ביטון העדיפה להתמקד בקריירה האקדמית עד לכניסתה לחיים הפוליטיים.

ח"כ אפרת רייטן

כמי שהייתה במשך שנים כוכבת ערוץ הילדים, חה"כ ממפלגת העבודה שלחה יד גם לתחום השירה ואף לכתיבה. בפסטיגל 1998 ביצעה רייטן את השיר "ככה בא לי לחיות", אותו כתבה בעצמה ללחן של יוסי עזר. היא לא זכתה בתחרות, אבל הפגינה יכולות שירה וריקוד מרשימות.