חנן בן ארי הכניס שמחה לעולמנו כשבישר לנו כבר בשלב ההיכרות עמו כי החיים שלנו תותים, ואז ביקש שלא נסכם אותו בוויקיפדיה. כעת הוא בעצמו, מסכם את עצמו, או לפחות את השנה שהייתה לו בתוכניתה של איריס קול ב-103FM. השירים שלו הפכו מהר מאוד לעל-זמניים, אבל השנה האחרונה הייתה עבורו משמעותית במיוחד כאשר מילא את היכל מנורה שלוש פעמים ברציפות, את בריכת הסולטן וכמה וכמה הופעות בקיסריה.

הזמר והיוצר ביקש לסכם את השנה וטען כי "קרו כל כך הרבה דברים שחלקם כבר הספקתי לשכוח. אירועים בלתי נשכחים שהם נשכחו, השנה האחרונה הייתה מלאה עד כדי כך. איך אני שומר על עצמי? אני לא - יש לי משפחה מדהימה ששומרת עליי".

בהמשך השיחה הוא עוד שיתף: "פעם דיברתי עם הבת שלי והיא ראתה בעיניים שלי שלא הייתי איתה בשיחה והיא כעסה עליי. 'אתה לא פה, אתה אף פעם לא פה', היא אמרה לי. 'זה לא נכון, בואו נשנה את הנרטיב הזה. אולי זה היה נכון עד לפני כמה שנים, אבל עכשיו כבר לא. אז אני כבר לא מוכן שתגידו את זה', עניתי לה. היה לי חשוב לעמוד על זה ביני לבין עצמי, כי תמיד חשבתי שאני אבא דפוק, אבל אני לא - אני לא אבא דפוק".

על שירו האחרון 'חנניה', שהקדיש לסבו, אמר: "סבא היה איש מאוד פשוט, שעלה לארץ מאפגניסטן וגר בדרום תל אביב. הוא עבד קשה כל חייו, בעבודות פשוטות מאוד. הוא מכר תה ברחוב ואז התחיל לעבוד בסופר. הוא לא דיבר הרבה, אבל הוא רצה שהילדים שלו לא יסתפקו. הוא רצה שילדיו יחלמו בגדול, שישאפו לגדולה, כי בראש שלו הוא היה מלך וכך הוא רצה שגם הילדים שלו ירגישו. אני חושב שלקחתי את זה ממנו".

סייע בהכנת הכתבה: דוד זבולוני