ב-17 בנובמבר, לראשונה בהיכל התרבות בת"א, ייערך מופע מיוחד של ההרכב הבריטי Led Zeppelin Symphonic - שלושה מוזיקאים מפורסמים מאנגליה פיטר אלדריג', ג'ס סמית' ומולי מריוט מ West End בלונדון יבצעו את מיטב להיטי לד זפלין האהובים בליווי תזמורת סימפונט רעננה.

סולן ההרכב, פיטר אלדריג', סיפר במיוחד ל"מעריב אונליין" על תחושותיו לקראת ההופעה בישראל, ועל הקשר המיוחד שלו ללהקה המקורית: "אפשר לומר שאני מעריץ מכור למוזיקה של לד זפלין. סיבוב ההופעות הנוכחי הוא תוצאה של שנים של עבודה קשה וזה כל כך שווה את זה, בכל הופעה אני מתרגש מחדש מעוצמת התשוקה ובשיא הכבוד להיכנס לנעליו הגדולות של אמן העל, הסולן רוברט פלאנט".

"המוזיקה של לד זפלין מלאת נשמה ומרתקת בכל גיל, לכן בהופעות שלנו בכל העולם ניתן לראות ילדים בני 8-10 עומדים ליד ההורים שלהם ושרים את כל המילים. המילים מעוררות מחשבה, כל שנייה על הבמה לשיר את המוזיקה הזו ועוד בליווי תזמורת של 35 נגנים זה פשוט לא ייאמן - תוסיף את האווירה  של הקהל הישראלי - אני באמת ובתמים מגיע לשיא ההתרגשות, זה הופך את הערב לאירוע פנומנלי". 

לקראת הביקור בישראל מספר אלדריג', שהופיע בארץ ב-2019 עם Queen סימפוניק: "אני אוהב את ישראל מאוד שמח לחזור ולהופיע כאן - תרבות המוזיקה חזקה מאוד, החום שהאומן מקבל מהקהל הישראלי הוא יוצא דופן ולא דומה לשום מקום אחר בעולם. חשוב לי שידעו שאני מרגיש חיבור עמוק לקהל בישראל".